Morjensta kaikille. pitipä tehä tunnarit tännekki ku alkaa noita audeja näköjää pesiä tontille.
Tuli tuos hommattua tuommone 2001 A6 2.7tq ja vähä viisaita selityksiä kaipailisin.
Myyjä kertoili jo ostatellessa että välillä heittäny bank1 katti häiriötä päälle.
P0421 sieltä tuliki jo kotiapäin ajellessa aktiiviseksi.
Pari kertaa jaksoin sen kuittailla ja nyt aloin tutkii että lambdako sielä vikoo.
Ihmetys oli suuri ku purin vähä konee taustaa esille.
Pre cat anturit oli laitettu kattejen taakse ja post catit etupuolelle. Liittimet johtosarjassa kyllä ihan oikeilla paikoillaa. Ja että näin oli saatu tehtyä niin johtoja oli apikoilla tietenni jatkettu ja koneen johtosarjaki makas mite sattuu lähes downpipejen päällä.
Olisko kellää mitää järkevää ideaa miks ihmeessäi näin oli tehty?
Tuli tuos hommattua tuommone 2001 A6 2.7tq ja vähä viisaita selityksiä kaipailisin.
Myyjä kertoili jo ostatellessa että välillä heittäny bank1 katti häiriötä päälle.
P0421 sieltä tuliki jo kotiapäin ajellessa aktiiviseksi.
Pari kertaa jaksoin sen kuittailla ja nyt aloin tutkii että lambdako sielä vikoo.
Ihmetys oli suuri ku purin vähä konee taustaa esille.
Pre cat anturit oli laitettu kattejen taakse ja post catit etupuolelle. Liittimet johtosarjassa kyllä ihan oikeilla paikoillaa. Ja että näin oli saatu tehtyä niin johtoja oli apikoilla tietenni jatkettu ja koneen johtosarjaki makas mite sattuu lähes downpipejen päällä.
Olisko kellää mitää järkevää ideaa miks ihmeessäi näin oli tehty?
Comment