AMK vaihteistolla varustetun lötkön kytkin lakkasi irrottamasta. Tai irrottaa osittain. Auton voi startata vaihde päällä mutta liikkeessä vaihtaminen ei onnistu.
Näyttäisi siltä, että työsylinterin ja kytkimen irrotushaarukan välissä olevan tangon päässä oleva muovikuppi on haljennut, jolloin tanko on lyhetynyt muutaman millin. Tällöin työisku jää liian lyhyeksi, ja aiheittaa kuvatun vian.
Veikkaanpa, että tätä osaa ei saa tarvikkeena.
Olisiko siis kellään jäänyt ylimääräiseksi ao. osaa? Auto on sigussa mainittu typ44 2.0E vm 89/90.
Pää- ja työsylinterit ovat BOGE:n valmistetta.
Näyttäisi siltä, että työsylinterin ja kytkimen irrotushaarukan välissä olevan tangon päässä oleva muovikuppi on haljennut, jolloin tanko on lyhetynyt muutaman millin. Tällöin työisku jää liian lyhyeksi, ja aiheittaa kuvatun vian.
Veikkaanpa, että tätä osaa ei saa tarvikkeena.
Olisiko siis kellään jäänyt ylimääräiseksi ao. osaa? Auto on sigussa mainittu typ44 2.0E vm 89/90.
Pää- ja työsylinterit ovat BOGE:n valmistetta.
Comment