Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 2.5TDI aski rohisee & öljyistä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • C4 2.5TDI aski rohisee & öljyistä

    Satkun loota rohisee kaikilla vaihteilla. Meteli on pahinta moottorijarrutuksessa. 5 vaihteinen manuaali aski siis kyseessä ja mosa on 115hv 2,5TDI.

    Onko kellekkään tuttua juttua? Tasauspyörästön vai pääakselin laakerit? Korjuuseen vai verkon painoksi?
    Onko 5 ja 6 vaihteisen kestävyydessä oleellisesti eroa? Noita kuitenkin tuntuis olevan aika paljon 6 lovisena, joten kenties vois olla helpompi löytää 6 vaihteinen vaihtolaatikko jos aski menee vaihtoon. Miten lie sopivuuden(heittoasennus) laita?

    #2
    Jos kuuluu jo selkeää meteliä niin luultavasti vetopyörästö on saanut sen verran kipeää ettei kannata korjata.

    Comment


    • #3
      Kyllä sieltä selkee rohina kuuluu, ei siis mene luulosairauden piikkiin :)

      Mistähän tuon vaihteiston tyypin sais selville?
      Ja sille mahdolliset vaihtoehtoiset vaihteistotyypit?

      Comment


        #4
        Vaihteiston tyypin saat selville laatikosta katsomalla tai huoltokirjan varustetarrasta.

        Comment


        • #5
          Pitänee vaihtaa öljyt ja lykätä jotai lisämömmöä sekaan, josko tuo vaikka vähän paranisi tai edes kestäis nipussa siihen asti kunnes toimenpiteet alkaa...

          Mitä voiteluainesta sinne kannattais laittaa, ja onko lisäaineista kokemuksia/suosituksia?
          Täyttömäärä?

          Comment


            #6
            2,4 litraa Castrol TAF-X tai Mobil VS 200.

            Comment

            Working...
            X