Satkun loota rohisee kaikilla vaihteilla. Meteli on pahinta moottorijarrutuksessa. 5 vaihteinen manuaali aski siis kyseessä ja mosa on 115hv 2,5TDI.
Onko kellekkään tuttua juttua? Tasauspyörästön vai pääakselin laakerit? Korjuuseen vai verkon painoksi?
Onko 5 ja 6 vaihteisen kestävyydessä oleellisesti eroa? Noita kuitenkin tuntuis olevan aika paljon 6 lovisena, joten kenties vois olla helpompi löytää 6 vaihteinen vaihtolaatikko jos aski menee vaihtoon. Miten lie sopivuuden(heittoasennus) laita?
Onko kellekkään tuttua juttua? Tasauspyörästön vai pääakselin laakerit? Korjuuseen vai verkon painoksi?
Onko 5 ja 6 vaihteisen kestävyydessä oleellisesti eroa? Noita kuitenkin tuntuis olevan aika paljon 6 lovisena, joten kenties vois olla helpompi löytää 6 vaihteinen vaihtolaatikko jos aski menee vaihtoon. Miten lie sopivuuden(heittoasennus) laita?
Comment