Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä mahtaa lähteä outo sirinä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mistä mahtaa lähteä outo sirinä?

    Kuuluu ajaessa ja etenkin moottorijarrutuksissa,mutta myös matalemmilla kierroksilla kiihdyttäessä? vaikuttaisi tulevan oikealta edestä ilmasuodallimen lämpösuoja ainakin on kunnolla kiinni vakio peli kaikin puolin
    1.8t a6 1998 kyseessä

  • #2
    Kuuluuko ääni jos heität ajosta vapaalle ja kaasu pois?

    Comment


    • #3
      Silloin ei kuulu, en huomannut ainakaan

      Comment


      • #4
        Kuuluu myös paikallaankin kun painelee kaasu, kierroksilla ei kuulu mutta kun laskee jalan kaasulta niin sillo kuuluu taas

        Comment


        • #5
          Konepellin avausmekanismin vaijeri...

          Comment


          • #6
            Ootko pakoputkistoa vilkaissu? Itsellä löystynyt kiristin käyttäytyi täysin samoin.

            Comment


            • #7
              tämä sirinä vaivaa edelleen....




              nostoriltakin käsin tutkittiin, ei kuulunut pakoputkesta,eikä lämpösuojapelleistä tms mitä tutkittiin, jotenkin se kuulostaisi että tulisi turbon luota mutta voiko se pitää tuon äänen? bsr mittarin mukaan ei kyllä ahda nyt kun sen 0.2 kun vielä talvella oli 0.3-0.4 mutta se kun on mekaaninen mittari niin voihan tuo ero tulla letkustakin jos on vaikka puristuksessa?

              venttiilikotelokin avattiin ja siellä vaikuttaisi olevan kaikki kunnossa, ääni ei oikein kuulosta tuoltakaan nokkia yhdistävältä ketjulta IMO ?


              vian kuvaus:

              paikallaan kaasua pumppailemalla ~2000rpm ja vain kierrosten laskiessa tuo ääni kuuluu.

              ajaessa tuo kuuluu myös kiihdyttäessä 2500-3000rpm ja
              alamäessä moottorijarrutuksessa kuuluu oikein selvästi ja kytkintä painaessa ääni lakkaa kun kierrokset laskee tyhjäkäynnille..

              paikallaan pumppaillessa noita kierroksia tuossa ~2000rpm paikkeilla ja samalla kytkintä painellessa sillä ei ollut vaikutusta ääniin

              eli ei voi johtua kaksoismassa vauhtiksestakaan?

              Comment


                #8
                Eiköhän se sitten hukkaportin läppä siellä juttele. Mahtaa olla melkoinen raketti 0,2 ahdoilla.

                Comment


                • #9
                  kyllä siinä on ohjaksista piteleminen :D :D

                  se olis ahtimen vaihto eessä siis :o
                  mittarissa 250 niin ei varmaan kannata olkaa sitä läppää yrittää korjata ees kun luulisi olevan ehtoon puolella jo koko ahdin?

                  Comment

                  Working...
                  X