Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ohjausvaihteen tiivisteet.. A4 1.8 -95

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• ohjausvaihteen tiivisteet.. A4 1.8 -95

mistä sais ohjausvaihteeseen stefat ja o-renkaat.. vai saako siihe yleensäkään erikseen tiivisteitä??
    vai pitääkö ostaa koko ohjausvaihde...?

ainakaan alkuperäsenä ei saa mitään tiivisteitä ja uskon ettei siihen kyllä niitä pystykkään vaihtaan. uuden hammastangon hinta on noin 400-600? riippuen valmistajasta. sun autossa voi olla kolmen eri valmistajan hammastankoo et kannattaa eka kattoo se valmistaja.

Comment

hammastanko on KOYO merkkinen...
      mulla on kaikki tiivisteet irti..! ja luulisi että siihen jostain löytyisi tiivisteet.. eikö nyt kukaan sattuis tietään mistä niitä löytäis...

Comment

No tiivisteet mukaan ja varaosa tiskille. Et sano mistä tiiviste on vaan sanot et tollainen täytys saada ja sitten eikun onnea vaan et löytys :)

Jos sanot että se on Audista niin ne sanoo heti että ei ole!!

Comment

Hammastangon osat

Täältä tulee merkkiliiketietoa...A nelkkuun saa varaosana vain koko hammastangon, vaihto-osana. Eli vanha tulee vaihdossa, toki pitää olla kasattuna, mitään osia siihen ei saa. Sama pätee muihikin konsernin autoihin hammastankojen osalta, että osia ei niihin saa. Vai kokonaisia paketteja.

Comment

Vanhempiin saa edelleen hammastankoihin korjaussarjoja. Ainakin C-koppaisiin vuoteen 97 asti, pikkukopan raja tulee jossain pari vuotta aiemmin.

Comment

Antakaa vähän tietoja niistä tiivisteistä niin voin yrittää etsiä. Eli jos on valmistajan merkintöjä ja/tai sisä/ulkohalk. ja leveydet.

Comment

tässä olisi vähän mittoja stefoista 1:stefa 28/38/8.5 2:stefa 28/39/8.5 eli nämä kaksi ensinmäistä on paine stefoja 3: stefa 19/37/6.5 4: stefa 25.7/35.5/7 aika erikoisia mittoja mutta on katottu stefoista ja tollaset merkinnät sain myös itse mittaamalla..! toivottavasti löytyy koska itse en ainakaan löytäny mistään täältä vaasasta...!!!

Comment

Working...
                X