Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
ainakaan alkuperäsenä ei saa mitään tiivisteitä ja uskon ettei siihen kyllä niitä pystykkään vaihtaan. uuden hammastangon hinta on noin 400-600? riippuen valmistajasta. sun autossa voi olla kolmen eri valmistajan hammastankoo et kannattaa eka kattoo se valmistaja.
hammastanko on KOYO merkkinen...
mulla on kaikki tiivisteet irti..! ja luulisi että siihen jostain löytyisi tiivisteet.. eikö nyt kukaan sattuis tietään mistä niitä löytäis...
Täältä tulee merkkiliiketietoa...A nelkkuun saa varaosana vain koko hammastangon, vaihto-osana. Eli vanha tulee vaihdossa, toki pitää olla kasattuna, mitään osia siihen ei saa. Sama pätee muihikin konsernin autoihin hammastankojen osalta, että osia ei niihin saa. Vai kokonaisia paketteja.
tässä olisi vähän mittoja stefoista 1:stefa 28/38/8.5 2:stefa 28/39/8.5 eli nämä kaksi ensinmäistä on paine stefoja 3: stefa 19/37/6.5 4: stefa 25.7/35.5/7 aika erikoisia mittoja mutta on katottu stefoista ja tollaset merkinnät sain myös itse mittaamalla..! toivottavasti löytyy koska itse en ainakaan löytäny mistään täältä vaasasta...!!!
Comment