Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4F multitronic irroitus ja vauhtipyörän uusiminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 4F multitronic irroitus ja vauhtipyörän uusiminen

    Elikkä autona on a6 4f vuosimallia -08 ja koneena 2.0 tdi BRE ja laatikkona multitronic. Nyt auto siis kolahtelee lämpimällä koneella paikallaan ja värähtää liikkeelle lähtiessä hieman. Myös parkilla paikallaan kierrätellessä alle kahden tuhannen kierroksen on havaittavissa värinää. Näitten pohjalta on arvioitu ongelman johtuvan vauhtipyörän kulumisesta ja ajattelin osan uusia. Kysyisinkin siis, että onko kellään ohjeita ko. Auton vaihdelaatikon irroitukseen ja vauhtipyörän vaihtoon? Kohtalainen työ ilmeisesti kuitenkin kyseessä, kun se niin mahdottomasti tahtoo korjaamolla maksaa.

    Toinen kysymys koskisi LUKin vauhtipyöriä, kun ainakin alla olevasta linkistä sen näyttäisi saavan 350e hintaan ruuvisarjan kanssa. Tuossa lukee, ettei sisällä ohjauslaakeria, mitä tämä tahtoo sanoa? Onko kyseinen laakeri kallis hakea marmorilta erikseen?
    http://www.autonvaraosat24.fi/luk/7623287

  • #2
    Eli B8 2008 2.0TDI multitronic menossa vauhtipyörän vaihtoon, mitä kaikkia osia tarvii ite hommata. Vauhtipyörä ruuvisarjalla ja irroituslaakeri?, muuta? Kiitos vastauksista.

    Comment

    Working...
    X