Elikkä autona on a6 4f vuosimallia -08 ja koneena 2.0 tdi BRE ja laatikkona multitronic. Nyt auto siis kolahtelee lämpimällä koneella paikallaan ja värähtää liikkeelle lähtiessä hieman. Myös parkilla paikallaan kierrätellessä alle kahden tuhannen kierroksen on havaittavissa värinää. Näitten pohjalta on arvioitu ongelman johtuvan vauhtipyörän kulumisesta ja ajattelin osan uusia. Kysyisinkin siis, että onko kellään ohjeita ko. Auton vaihdelaatikon irroitukseen ja vauhtipyörän vaihtoon? Kohtalainen työ ilmeisesti kuitenkin kyseessä, kun se niin mahdottomasti tahtoo korjaamolla maksaa.
Toinen kysymys koskisi LUKin vauhtipyöriä, kun ainakin alla olevasta linkistä sen näyttäisi saavan 350e hintaan ruuvisarjan kanssa. Tuossa lukee, ettei sisällä ohjauslaakeria, mitä tämä tahtoo sanoa? Onko kyseinen laakeri kallis hakea marmorilta erikseen?
http://www.autonvaraosat24.fi/luk/7623287
Toinen kysymys koskisi LUKin vauhtipyöriä, kun ainakin alla olevasta linkistä sen näyttäisi saavan 350e hintaan ruuvisarjan kanssa. Tuossa lukee, ettei sisällä ohjauslaakeria, mitä tämä tahtoo sanoa? Onko kyseinen laakeri kallis hakea marmorilta erikseen?
http://www.autonvaraosat24.fi/luk/7623287
Comment