Nyt tuli vastaan vähän erikoisempi juttu; autoon (A4 B7 3.0 TDiq 6v manuaali) vaihdettiin uusi vauhtipyörä ja kytkinsetti, eikä kone lähde enää käyntiin.
Kampuran pyörintänopeussignaali puuttuu, eikä sen takia siis lähde. Kokeiltu on kahdella eri anturilla. Vikakoodia ei tule muuta kuin startatessa. Jos liittimessä/johtosarjassa olisi vikaa, antaisi koodia heti virrat päälle laittaessa, tai tätä mieltä asentaja ainakin oli.
Vauhtipyöräähän tuohon ei ole ollut kuin yhdellä osanumerolla (059105266R), joten siinäkään ei oikein vaihtoehtoja ole. Uusi vauhtipyörä on LuK 415 0349 10, mikä siis vastaa tuota aiemmin mainittua osanumeroa.
Tällä hetkellä teoria on, että uudessa vauhtiksessa olisi jokin valmistusvika. Ei tuota kai väärinkään voi asentaa. Yksi mahdollisuus tietysti on, että paketissa olisi ollut väärä vauhtipyörä. Anturin etäisyys kehästä tuntuisi olevan ok, eli ei liian kaukana.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Kampuran pyörintänopeussignaali puuttuu, eikä sen takia siis lähde. Kokeiltu on kahdella eri anturilla. Vikakoodia ei tule muuta kuin startatessa. Jos liittimessä/johtosarjassa olisi vikaa, antaisi koodia heti virrat päälle laittaessa, tai tätä mieltä asentaja ainakin oli.
Vauhtipyöräähän tuohon ei ole ollut kuin yhdellä osanumerolla (059105266R), joten siinäkään ei oikein vaihtoehtoja ole. Uusi vauhtipyörä on LuK 415 0349 10, mikä siis vastaa tuota aiemmin mainittua osanumeroa.
Tällä hetkellä teoria on, että uudessa vauhtiksessa olisi jokin valmistusvika. Ei tuota kai väärinkään voi asentaa. Yksi mahdollisuus tietysti on, että paketissa olisi ollut väärä vauhtipyörä. Anturin etäisyys kehästä tuntuisi olevan ok, eli ei liian kaukana.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta?
Comment