Onhan tästä aiemminkin ollut hiukan puhetta..ja tietoa olen etsiskellyt ja kysellyt monesta muustakin suunnasta, mutta kysyn täältäkin jos/kun tietoa löytyy..
Kyse on siis A4 140kw tehonlisäyksestä ja erityisesti BSR PPC:stä (nyt kun se viimein on saatavilla)
Tehoa sillä saa lisää suunnilleen saman kuin muillakin tuotteilla, vääntöä sen sijaan tulee jonkin verran kilpailijoita enemmän ja se tässä juuri hiukan askarruttaa koska A4:sten kytkimen (väännön)kestävyydestä ei kovin iloisia juttuja ole kuulunut.
Seuraavat tiedot A4 140kw moottorin + voimansiirron eroista 120kw malliin olen löytänyt:
- sylinterikansi
- venttiilikoppa
- vauhtipyörä
- kytkin
- kiertokanki
- männät
- pakokaasuahdin
- ruiskutussuuttimet
- 2 välijäähdytintä
Kytkin siis on ERI kuin 120kw mallissa..MUTTA onko se kestävämpää tekoa..siinäpä kysymys..
Toivoisin kokemuksia, mielipiteitä,käsityksiä ja/tai faktaa siitä mikä on kyseisen kytkimen kesto jos väännön lisäys on esim BSR:n lupaama 128nm.
Kyse on siis A4 140kw tehonlisäyksestä ja erityisesti BSR PPC:stä (nyt kun se viimein on saatavilla)
Tehoa sillä saa lisää suunnilleen saman kuin muillakin tuotteilla, vääntöä sen sijaan tulee jonkin verran kilpailijoita enemmän ja se tässä juuri hiukan askarruttaa koska A4:sten kytkimen (väännön)kestävyydestä ei kovin iloisia juttuja ole kuulunut.
Seuraavat tiedot A4 140kw moottorin + voimansiirron eroista 120kw malliin olen löytänyt:
- sylinterikansi
- venttiilikoppa
- vauhtipyörä
- kytkin
- kiertokanki
- männät
- pakokaasuahdin
- ruiskutussuuttimet
- 2 välijäähdytintä
Kytkin siis on ERI kuin 120kw mallissa..MUTTA onko se kestävämpää tekoa..siinäpä kysymys..
Toivoisin kokemuksia, mielipiteitä,käsityksiä ja/tai faktaa siitä mikä on kyseisen kytkimen kesto jos väännön lisäys on esim BSR:n lupaama 128nm.
Comment