Potilaana C5 Allroad -05, V8 ja Tiptronic. Kilometrejä joku 260000.
Ongelmana on se, että liikkeellelähtö pitää tehdä melkoisen "sukkasillaan", eli kaasua varovasti annostellen. Muussa tapauksessa liikkeellelähtö on kuin teinien liikennevaloskaboissa. Samansuuntaista ongelmaa on havaittavissa, kun esim. metsätiellä ajelee hiljaista vauhtia ja loota päättää vaihtaa ylämäessä pienemmälle, kun varovasti lisää kaasua ettei vauhti hidastu. Silloin tuntuu siltä, kuin auton älyboksit yhdessä päättelisivät, että haluttiin reilummin vauhtia tasanoupeuden pitämisen sijaan.
Muuten loota vaihtaa ihan asiallisesti, eikä mitään ylimääräistä luistoa tai humppaa esiinny.
Olisikos ideoita, että mistä lähteä synäämään? Loota ei tarjoa vikakoodeja, eikä koneestakaan tule asiaan liittyvää (ainoastaan mootorintukien solenoidien vika).
Ongelmana on se, että liikkeellelähtö pitää tehdä melkoisen "sukkasillaan", eli kaasua varovasti annostellen. Muussa tapauksessa liikkeellelähtö on kuin teinien liikennevaloskaboissa. Samansuuntaista ongelmaa on havaittavissa, kun esim. metsätiellä ajelee hiljaista vauhtia ja loota päättää vaihtaa ylämäessä pienemmälle, kun varovasti lisää kaasua ettei vauhti hidastu. Silloin tuntuu siltä, kuin auton älyboksit yhdessä päättelisivät, että haluttiin reilummin vauhtia tasanoupeuden pitämisen sijaan.
Muuten loota vaihtaa ihan asiallisesti, eikä mitään ylimääräistä luistoa tai humppaa esiinny.
Olisikos ideoita, että mistä lähteä synäämään? Loota ei tarjoa vikakoodeja, eikä koneestakaan tule asiaan liittyvää (ainoastaan mootorintukien solenoidien vika).
Comment