Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 Quattro B4 2.0E muutoskatsastus 1.8T AEB

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 Quattro B4 2.0E muutoskatsastus 1.8T AEB

    Haulla ei löytynyt vastausta.
    Eli: ABK(110hv) -> AEB(150hv)
    Mitä käytän vertailumoottorina?
    2.0e 16v (137/140) tai 2.3e (133)

    Mitä pitää käytänössä vaihtaa, vai pitääkö mitään vaihtaa muuta ku moottori?

    Finlex



    Kiitos

  • #2
    Taitaa mennä vertailumoottoriksi 2.8 (174) koska tuon AEB:n teho ylittää tuon 2.0 16v:n. Silloinhan siirrytään aina seuraavaan.

    Comment


    • #3
      Aivan, en lukenut tarpeeksi hyvin että se 20% pykälä on tehokkaimman mukaan.

      Jos 2.8 moottoriin vertaa, niin onko akselisto/alusta sama? pikaisella googlauksella levyt eri ja onko eri kallistuksenvakaaja?

      Comment


      • #4
        Vakaajista en tiedä sanoa, mutta iskareita ja jousia voi joutua vaihtamaan jämäkämpiin. Muuten tuennat pitäisi olla kokolailla samat, laakerointia myöten, eli nilkkoihin ei tarvinne puuttua. Jarrut joutunee vaihtamaan kaikki. Hyvällä tuurilla niistäkin selviää isommalle levylle tarkoitetun satulan kannakkeen vaihdolla. En muista ulkoa, oliko satulat samat.

        Comment


          #5
          Itselläni käytin aikoinani vertailumoottorina 2.6 12v ABC:ta, jonka teho on sama 110kw kuin AEB:n. Omassa tapauksessa (80 competition) ainoa ero alustassa oli etujouset, eikä niitäkään tarvinnut vaihtaa kun vaan selostuksessa kirjoitti auki notta ABC on jonninverran painavampi, kun taas ACE on melkolailla samanpainoinen AEB:n kanssa. Jarrut olivat samat. Etkaa/Partsbase selaamallahan noi varmistuu.

          Comment

          Working...
          X