editoin otsikkoa jotta tähän sais lisää tuloksia....
Toivon että mahdollisimman moni vastaisi tähän; 4 kohtaa:
1.nykiikö auto kun ajat ykkösellä (2-v myös, 3-v lähes huomaamaton) aivan tasakaasulla tasaista tietä ja kun kierrokset pidät - yrität pitää - ihan paikoillaan ~1000-1400rpm kierrosalueella, esim tasainen ajo 1200rpm kierroksilla ykkösvaihteella? Sama tapahtuu jos on tapahtuakseen myös paikallaan ollessa vaihde vapaalla - moottorin käynti "hummaa".
2. vuosimalli? MOOTTORINTYYPPI (lähinnä ADR haussa..)
3. km?
4. onko joskus tuollaista nykimistä ollut, onko moottoria tmv korjattu/säädetty?
Jos muutkin kuin ADR-moottorin omistavat 1.8/1.8T moottorimiehet lukevat tän ja heillä tuollaista nykimistä on ni postatkaa. Harmillinen vika jota on kissojen ja koirien kanssa yritetty selvittää nyt jo kolmella korjaamolla, kustannukset tietenkin jokseenkin järkevänä pidetty, mitään ei ole vaihdettu. Nykiminen on niin rajua että kierroslukumittarin viisarikin heiluu miten sattuu kun nykiminen alkaa. Rasittavaa parkkihalliajossa jota tulee viikossa melkoisesti, tarkkana tuon pystyy tosin jotenkin välttämään kun tietää miten ei aja. Korjaamolta sanoivat että pitäis testata vastaavilla autoilla samaa onko tuo vain ominaisuus eikä mikään vika.
Toivon että mahdollisimman moni vastaisi tähän; 4 kohtaa:
1.nykiikö auto kun ajat ykkösellä (2-v myös, 3-v lähes huomaamaton) aivan tasakaasulla tasaista tietä ja kun kierrokset pidät - yrität pitää - ihan paikoillaan ~1000-1400rpm kierrosalueella, esim tasainen ajo 1200rpm kierroksilla ykkösvaihteella? Sama tapahtuu jos on tapahtuakseen myös paikallaan ollessa vaihde vapaalla - moottorin käynti "hummaa".
2. vuosimalli? MOOTTORINTYYPPI (lähinnä ADR haussa..)
3. km?
4. onko joskus tuollaista nykimistä ollut, onko moottoria tmv korjattu/säädetty?
Jos muutkin kuin ADR-moottorin omistavat 1.8/1.8T moottorimiehet lukevat tän ja heillä tuollaista nykimistä on ni postatkaa. Harmillinen vika jota on kissojen ja koirien kanssa yritetty selvittää nyt jo kolmella korjaamolla, kustannukset tietenkin jokseenkin järkevänä pidetty, mitään ei ole vaihdettu. Nykiminen on niin rajua että kierroslukumittarin viisarikin heiluu miten sattuu kun nykiminen alkaa. Rasittavaa parkkihalliajossa jota tulee viikossa melkoisesti, tarkkana tuon pystyy tosin jotenkin välttämään kun tietää miten ei aja. Korjaamolta sanoivat että pitäis testata vastaavilla autoilla samaa onko tuo vain ominaisuus eikä mikään vika.
Comment