Moi,
Toivon mukaan oikea osoite ongelmalle.
Auto on Audi A3 AGU koneella ja vaijeri kaasulla -98. Ongelma on mystinen. Auto toimii nätisti kylmänä ja ensimmäisellä ajolla. Vika koodeja ei tällä hetkellä ole.
Itse ongelma: Auto sammui ajosta välillä niin, että se hyytyy eli sammuu. Bensa haisee mielestäni. Hyytymisen jälkeen sitä ei saa käyntiin. Ajonesto valo sammuu kyllä ja auto lähtee käyntiin mutta sammuu lähes samantien.
Eilen sain auton käyntiin uudelleen niin, että otin MAF johdon irti ja auto toimi taas hyvin.
Kaikki muuten toimii vedot ovat kunnossa ja nykimistä ei ole.
Autoon on vaihdettu jo kaasuläppä (Vikakoodi), Kampiakselinasentot. (Tarvike AD), Bensapumppu (Alkuperäinen). Nokka-akselin asentotunnistin oli tarvike ja johto oli vähän kuoriutunut joten kolvasin johdon paremmin ja teippasin.
Onko vika MAF vai jossain huonossa kontaktissa?
Toivon mukaan oikea osoite ongelmalle.
Auto on Audi A3 AGU koneella ja vaijeri kaasulla -98. Ongelma on mystinen. Auto toimii nätisti kylmänä ja ensimmäisellä ajolla. Vika koodeja ei tällä hetkellä ole.
Itse ongelma: Auto sammui ajosta välillä niin, että se hyytyy eli sammuu. Bensa haisee mielestäni. Hyytymisen jälkeen sitä ei saa käyntiin. Ajonesto valo sammuu kyllä ja auto lähtee käyntiin mutta sammuu lähes samantien.
Eilen sain auton käyntiin uudelleen niin, että otin MAF johdon irti ja auto toimi taas hyvin.
Kaikki muuten toimii vedot ovat kunnossa ja nykimistä ei ole.
Autoon on vaihdettu jo kaasuläppä (Vikakoodi), Kampiakselinasentot. (Tarvike AD), Bensapumppu (Alkuperäinen). Nokka-akselin asentotunnistin oli tarvike ja johto oli vähän kuoriutunut joten kolvasin johdon paremmin ja teippasin.
Onko vika MAF vai jossain huonossa kontaktissa?
Comment