Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

5-cyl pakosarjat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    5-cyl pakosarjat

    Käykö esim. KV:n pakosarja NG:n pakosarjan tilalle. Perhealbumi näyttää että tuossa NG:ssä on pakosarja monessa osassa ja tuossa KV:ssä se on yhtenäinen. Ei oikein ole liikenteessä liiemmin noita NG:n pakosarjoja...

    #2
    KV taitaa olla lähes poikkeuksetta 5-3 eli jos se on se NG myös niin eiköhän se sinne mene. Muistaakseni vaan NG on 5-2...

    Comment


      #3
      Etuvetoisissa KV on ollut 5-2, quattroissa 5-3. Sopii NG:n kanteen. Iso ja pikkukoristen 10V koneiden pakosarjojen välillä on sitten eroja tapauskohtaisesti.

      Comment


      • #4
        En tiedä onko omassa autossa (KV) se poikkeus joka vahvistaa säännön vai mikä, mutta 2 reikäinen se on. Ainakin t85 kv moottorissa olen tavannut tuota 3 reikäistä kyllä. Varaosa-auto NG:n pakosarja ja alkupää ovat vaihtokelpoisia vuotta vanhemman KV:n kanssa. Quattroja molemmat. Olikohan tuossa kattipelissä käytännön erona vain se päästömittausta varten? asennettu rosteriputki ja sille tehty lähtö. Varaosa-auton pakosarja oli yksiosainen.

        Comment


          #5
          5-2 näyttäs mulla tossa NG:ssä olevan. Eli jos löydän vaan jostain vaikka tuossa KV koneessa olleen 5-2 pakosarjan niin se menee fyysisiltä mitoiltaan suoraan paikalleen tuohon NG koneeseen, eikä muitakaan ongelmia pitäisi tulla?

          Comment


            #6
            Miulla olis yksi sisäänajettu (uutta vastaava) NG:n kaksiosainen pakosarja, lähtee järkevien tarjousten perusteella.

            Comment

            Working...
            X