Hakua käytetty, ei tulosta (myös googletettu). Auto siis A4 B5 1.8TSq AJL 2000, ajettu 330tkm. Kun moottori lämpenee tarpeeksi (20km ajoa) ja päästä kierrokset tyhjäkäynnille, öljyvalo syttyy ja piippaa 3 kertaa. Jos nostaa kierrokset noin 2000rpm, valo sammuu. Pumppu vaihdettu, sihti vaihdettu, öljykello vaihdettu. Voiko alakerran laakerointi olla niin väljä lämpimänä että paine tippuu?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Punainen öljynvalo tyhjäkäynnillä
Collapse
X
-
Kuuman pään viskositeettia nostamalla saa sitä yläpäätä vähän sorvattua ylemmäs. Ostat alapään kuten nyt, mutta yläpään 50, tai 60 kohdilta, jolloin öljy ei ohene niin nopeasti/niin paljoa normiajossa.
Ongelmaahan tämä ei poista, jossakin on vikaa, mutta tuolla sain itse ajeltua urssilla vajaan vuoden, että sai rauhassa tehdä konerempan pukissa olleeseen lohkoon.
Comment
Comment