Taas mennään. Rouva raportoi, että Audi nykii. Kurkkasin konehuoneeseen ja auton alle ja siellähän on öljyä alakerrassa kerrassaan mainiosti.
Mitään vikavaloja ei pala mutta tuntuu kyllä ettei aski oikein pelaa....en viitsinyt sen enempää kokeilla kun vähän siirsin pakilla mutta semmosta nypytystä.
Mistä pirusta laatikon öljyt voi pihalle tulla? Uudet kurat laitettiin 4tkm sitten sisälle. Ajettu onkin jo yhteensä 122tkm joten onhan sen aikakin porsia tietysti.
Tilaan lavetin Laakkoselle mutta...
1) osaako joku suositella pajaa Tampere-Hml-Helsinki akselilla, joka osaisi noille tronikeille jotain tehdä kohtuullisella kustannuksella?
2) Paljonko askin vaihto (siis työ) mahtaa kustantaa ei marmorilla?
3) Entäs marmorilla?
Laatikko on JZT ja kone BRE...
Mitään vikavaloja ei pala mutta tuntuu kyllä ettei aski oikein pelaa....en viitsinyt sen enempää kokeilla kun vähän siirsin pakilla mutta semmosta nypytystä.
Mistä pirusta laatikon öljyt voi pihalle tulla? Uudet kurat laitettiin 4tkm sitten sisälle. Ajettu onkin jo yhteensä 122tkm joten onhan sen aikakin porsia tietysti.
Tilaan lavetin Laakkoselle mutta...
1) osaako joku suositella pajaa Tampere-Hml-Helsinki akselilla, joka osaisi noille tronikeille jotain tehdä kohtuullisella kustannuksella?
2) Paljonko askin vaihto (siis työ) mahtaa kustantaa ei marmorilla?
3) Entäs marmorilla?
Laatikko on JZT ja kone BRE...
Comment