Alkoipa sitten gearbox malfunction sekä park brake malfunction -merkkivalot vilkkumaan ja kohta katosikin sitten vaihteet ja siinä oltiin. Pienen hetken kuluttua tilanne palautui normaaliksi. Sitten ajeltiinkin 2000 km. ilman ongelmia. Sitten taas alkoi. Lopuksi hyytyi taas. Matka korjaamolle hinausauton kyydissä.
Vikakoodit ensin monimerkkihuollossa ulos ja nostivat heti kädet pystyyn. Veikkailivat että voisi mennä softapäivityksellä tai sitten kyseessä on jokin vaihdelaatikon tunnistinvika.
Ajoin auton (joka taas toimi kuin mitään vikaa ei olisi) marmorille ja heidän tuomio. Tunnistinmoduuli uusiksi. Osat noin tonnin ja työt kaksi tonnia. Tunnistin kesti ajoa 96 000 km. (auto A4 vuosimallia 2009).
Loppulaskun suuruus on siis 3100 euroa. Hinnassa ei tultu vastaan. Olisi se softapäivitys ollut vikana vähän huokeampi. Taidan kysäistä kuluttaja-asiamiehen kannan tuohon kun ei noita ajokilometrejä nyt niin valtavasti vielä ole.
Vikakoodit ensin monimerkkihuollossa ulos ja nostivat heti kädet pystyyn. Veikkailivat että voisi mennä softapäivityksellä tai sitten kyseessä on jokin vaihdelaatikon tunnistinvika.
Ajoin auton (joka taas toimi kuin mitään vikaa ei olisi) marmorille ja heidän tuomio. Tunnistinmoduuli uusiksi. Osat noin tonnin ja työt kaksi tonnia. Tunnistin kesti ajoa 96 000 km. (auto A4 vuosimallia 2009).
Loppulaskun suuruus on siis 3100 euroa. Hinnassa ei tultu vastaan. Olisi se softapäivitys ollut vikana vähän huokeampi. Taidan kysäistä kuluttaja-asiamiehen kannan tuohon kun ei noita ajokilometrejä nyt niin valtavasti vielä ole.
Comment