Virta-avainta kääntäessä solenoidi lyö startin pyörän vauhtipyörän hammaskehälle, mutta ilmeisesti jossain nyt vähän mättää kun homma jää puolitiehen. Ampeereja startille kuitenkin tulee siinä määrin että se kuparipunos solenoidin ja startinrungon välissä toimii sulakkeena ja palaa poikki.
Hammaspyörä jää jotenkin nalkkiin eikä omaa tarpeeksi momenttia työntää itseään hampaisiin asti, aloittamaan vauhtipyörän pyörityksen.
Onko startin asemoinnissa mitään hienosäätöä (epäilen että ei ole), vai viittaako tuommoinen oireilu siihen että startissa alkaa olemaan päiväkirja täynnä?
Nyt on vastaan tullut jo kaksi autoa joissa tapahtuu tämmöistä.
Hammaspyörä jää jotenkin nalkkiin eikä omaa tarpeeksi momenttia työntää itseään hampaisiin asti, aloittamaan vauhtipyörän pyörityksen.
Onko startin asemoinnissa mitään hienosäätöä (epäilen että ei ole), vai viittaako tuommoinen oireilu siihen että startissa alkaa olemaan päiväkirja täynnä?
Nyt on vastaan tullut jo kaksi autoa joissa tapahtuu tämmöistä.
Comment