Hakua on sit käytetty, mut kunnolla soveltuvaa tapausta ei löytyny.
Tuo kun pyrkii täristämään tyhjäkäynnillä koko autoo. Toiseks heti kohta kylmäkäynnistyksen jälkeen heijailee tyhjäkäyntiä vähän aikaa. Tässä vaiheessa kun painaa kaasua silleen et tyhjäkäyntikytkin aukee, niin kiekat tippuu tosi alas ennenku kaasuläppä alkaa aukeemaan. Ja sit viel moottorijarrutuksen aikana ku polkasee kytkimen pohjaan, ni taas kiekat käy turhan alhaalla. Tyhjäkäyntikekat on muutenkin karvan alle 800, vaikka tuossa pitäs olla 800-1000 autodatan mukaan.
Kaksilla 10tkm ajetuilla 3-kärkitulpilla ainaki samat oireet, merkiltään bosch ja denso.
Ei ois enää suuren suuri ongelma, mut haluis vaan saada tuon kuntoon.
Tuo kun pyrkii täristämään tyhjäkäynnillä koko autoo. Toiseks heti kohta kylmäkäynnistyksen jälkeen heijailee tyhjäkäyntiä vähän aikaa. Tässä vaiheessa kun painaa kaasua silleen et tyhjäkäyntikytkin aukee, niin kiekat tippuu tosi alas ennenku kaasuläppä alkaa aukeemaan. Ja sit viel moottorijarrutuksen aikana ku polkasee kytkimen pohjaan, ni taas kiekat käy turhan alhaalla. Tyhjäkäyntikekat on muutenkin karvan alle 800, vaikka tuossa pitäs olla 800-1000 autodatan mukaan.
Kaksilla 10tkm ajetuilla 3-kärkitulpilla ainaki samat oireet, merkiltään bosch ja denso.
Ei ois enää suuren suuri ongelma, mut haluis vaan saada tuon kuntoon.
Comment