Elikkäs huomasin sellaisen "vian?", että tuommoisen rivakan jarrutuksen jälkeen ( about 40km/h -> pysähdyksiin) uudestaan liikkeelle lähdettäessä tomaatti ei vaihdakkaan isommalle ( nähtävästi jää ykköselle ) ja kiihdyttäessä pitää melkoista kurinaa ja suhinaa. Jos pysähtyy ja vekslailee shifterillä esim. P:n, R:n ja D:n välillä, kytkee lähes viiveettä ja tosi äkkipikaisesti ja taas liikkeelle lähdettäessä ei vaihda isommalle. Laatikko muuttuu normaaliksi vasta sen jälkeen, kun käyttää moottorin sammuksissa.
Muuten lodju toimii moitteettomasti - ei luista vedätettäessä ja käy pintakaasulla ajettaessa alta 2000 kierroksessa vaihteet läpi suurimmalle jolloin n. 60km/h / 1500 kier.
Kertauksena: Kaikki tämä häslinki siis äkkijarrun päälle.
Mikä lääkkeeks??? Missä vika???
HELP WANTED
pete
Muuten lodju toimii moitteettomasti - ei luista vedätettäessä ja käy pintakaasulla ajettaessa alta 2000 kierroksessa vaihteet läpi suurimmalle jolloin n. 60km/h / 1500 kier.
Kertauksena: Kaikki tämä häslinki siis äkkijarrun päälle.
Mikä lääkkeeks??? Missä vika???
HELP WANTED
pete
Comment