Itsellä on tuollanen A3 2.0l 16v TDIi. Siihen kytkimen työsylinteriä ettiny mut löytyy vaan 5 vaihteisille(itsellä 6v manuaali) onko niissä eroa? Mistä löytyy oikeenlainen?
Oireet oli että vetää ilmaa jostain luultavasti kytkin järjestelmään jää välillä pohjaan pumppaamalla toimii aina hetken. Mutta pääsylkky irrottaa oudon alhaalta ja kaikki putket vaihettu. Ilmattu aina ilmat pois ja toimii sitten hetken.
Tässä näyttäs olevan laatikon sisällä työsylinteri että laatikon joutuu käyttää näköjään pois. Muilla ollu samoja oireita? Itellä ei ollu mitään oireita tuli yllättäen. Ja vinkit otetaan vastaan jos jollakin ois ideoita.
Oireet oli että vetää ilmaa jostain luultavasti kytkin järjestelmään jää välillä pohjaan pumppaamalla toimii aina hetken. Mutta pääsylkky irrottaa oudon alhaalta ja kaikki putket vaihettu. Ilmattu aina ilmat pois ja toimii sitten hetken.
Tässä näyttäs olevan laatikon sisällä työsylinteri että laatikon joutuu käyttää näköjään pois. Muilla ollu samoja oireita? Itellä ei ollu mitään oireita tuli yllättäen. Ja vinkit otetaan vastaan jos jollakin ois ideoita.
Comment