Eli eilen tökkäsin viimein kiinni kimppa-FMI-seosmittarin omaankin autooni. Tulokset olivat hämmentävät. Ledipylväs ei juurikaan "humppaa" vaan pysyy kutakuinkin paikallaan jossakin 0.9:n tienoilla. Kaasu auki ïsommilla kierroksilla menee rutkasti rikkaalle eli asteikko loppuu kesken. Ja mikä hämmentävintä, bensaa tulee moottorijarrutuksessakin kierroksista riippuen enemmän tai vähemmän (lambda~1.10). Kokeiltu eri softilla eli ei ole softasta kiinni. Lambda-anturi on noin 2000km ajettu.
Voiko vika olla muualla kuin vuotavassa suuttimessa?
Suuttimien johdot mitattu ja kaikkien antamat resistanssit ovat toisiinsa nähden samat eli mikään suuttimen johto ei saa maita mistään väärästä paikasta.
Voiko vika olla muualla kuin vuotavassa suuttimessa?
Suuttimien johdot mitattu ja kaikkien antamat resistanssit ovat toisiinsa nähden samat eli mikään suuttimen johto ei saa maita mistään väärästä paikasta.
Comment