Eli ko. manuaali etoveto nykäisee kiihdytettäessä pikatielle aamuisin. Se on siinä 60-80km/h kohdalla. Joskus vain kerran, joskus pari kolme kertaa. Vähän niin kuin joskus mopoaikaan, kun ryyppy oli jäänyt päälle tai pois. Joskus vilauttaa moottorin vikavaloa. Jos koneen ajaa lämpöiseksi taajamavauhtia ja antaa lämmetä tyhjäkäynnillä niin ei näyttäisi vikaa ilmenevän..
Vikakoodit luettu autocomilla:
-Lämpökäyräohjattu termostaatti; avoin virtapiiri. Jatkuva
-Kaasuläpän ohjausyksikkö, toimintahäiriö. Katkonainen
-Satunnainen/monikertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu. Jatkuva.
-Sylinterin 4 sytytyskatkos havaittu. Jatkuva.
Olen ratkonut hommaa vaihtamalla kaikki tulpat ja 4sen puolan.
Mutta homma ei ole vielä selvinnyt. Kaveri ehdottaa MAFin vaihtoa, mutta viittaako nuo kaksi vikakoodia siihen? Mikäs neuvoksi? Palatakseni ensimmäiseen kappaleeseen, olisiko kuitenkin joku termostaattihomma..? Mikä termostaatti ja voiko vaihtaa itse?
Vikakoodit luettu autocomilla:
-Lämpökäyräohjattu termostaatti; avoin virtapiiri. Jatkuva
-Kaasuläpän ohjausyksikkö, toimintahäiriö. Katkonainen
-Satunnainen/monikertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu. Jatkuva.
-Sylinterin 4 sytytyskatkos havaittu. Jatkuva.
Olen ratkonut hommaa vaihtamalla kaikki tulpat ja 4sen puolan.
Mutta homma ei ole vielä selvinnyt. Kaveri ehdottaa MAFin vaihtoa, mutta viittaako nuo kaksi vikakoodia siihen? Mikäs neuvoksi? Palatakseni ensimmäiseen kappaleeseen, olisiko kuitenkin joku termostaattihomma..? Mikä termostaatti ja voiko vaihtaa itse?
Comment