Tänään selvisi jäähtärin vuotoa etsiessä, että automaattilaatikko puskee öljyä suhteellisen reippaasti.
Autolla ajettu karvan vaille 180tkm ja vasta 10tkm sitten se on purettu ja uudet kilkkeet laitettu ja koottu. Mielestäni laatikon pitäisi kestää normaalia ajoa paljon enemmän, kuin tuo 10tkm. Ite olen ajanut autolla rapit 2000 km. Onko tuosta voinut näiden pakkasten takia hajota joku tiiviste yms vai onko korjauspaja tehnyt virheen, kun noin vähän kesti uusittu laatikko?
Itelle tuntuu oudolta, jos ei liki "uusi", siis korjattu laatikko kestä pakkasia, vaikka ajettu korjauksen jälkeen noinkin vähän.
Autolla ajettu karvan vaille 180tkm ja vasta 10tkm sitten se on purettu ja uudet kilkkeet laitettu ja koottu. Mielestäni laatikon pitäisi kestää normaalia ajoa paljon enemmän, kuin tuo 10tkm. Ite olen ajanut autolla rapit 2000 km. Onko tuosta voinut näiden pakkasten takia hajota joku tiiviste yms vai onko korjauspaja tehnyt virheen, kun noin vähän kesti uusittu laatikko?
Itelle tuntuu oudolta, jos ei liki "uusi", siis korjattu laatikko kestä pakkasia, vaikka ajettu korjauksen jälkeen noinkin vähän.
Comment