Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T Luistonesto + EPC + Käyntiongelma.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 1.8T Luistonesto + EPC + Käyntiongelma.

Elikkäs.. Suht rajun kiihdytyksen (20 - 140km/h) jälkeen syttyi mittarissa luistonestovalo ja sen yhteydessä ilmeni koneessa seuraavanlainen käyntiongelma: Tyhjäkäynnillä ei käy ollenkaan, vasta kun kierrokset on yli 2000, kone käy normaalisti, ja kun otin vauhtia ja mittari kipusi yli 160km/h niin kone alkoi yskiä/pätkiä.. Veto ja kiihtyvyys on aivan normaali.

Autolla jouduin ajamaan pakottavista syistä tapahtuneen jälkeen vielä n. 90 km. Juuri kun olin saapumassa kotiini, niin mittarissa syttyi vielä EPC valo ja kaikki voima hävisi.. Pysähdyin, sammutin auton ja käynnistin uudelleen, jolloin auto toimi taas em. tavalla ja pääsin kotiin asti..

Onko kellään vastaavia kokemuksia ja mikähän saattaisi olla vikana?

Tänään kävin johdon päässä. Ilmamassamittari viallinen. Palikka löytyy hyllystä, mutta aikaa vasta ens viikolla...

Comment

Hae se määrämittari sieltä hyllystä ja vaihde itse jos vähääkään pysyy esim ruuvimeisseli
      kädessä ni pystyt ite vaihtamaan.
      Eikä mun mielestä tarvi mitään sopeutuksia ajaan oppii itsestään
      Joku viisaampi voi viel varmistaa tarviiko sopeutuksia

Comment

Tuon vaihtohan on helpoimmasta päästä kunhan sen ensin löytää. Ilmeisesti ilmanputsarikotelossa se on tuossakin kiinni?

Kyllä arvot voi nollata ottamalla akunkenkä joksikin aika irti tai sitte käy pikahuollossa töpselin päässä.

Comment

Kyllähän se ruuvari kädessä pysyy.. Mut pakko myöntää et, toi tietämys noista moottoreista on vaan vähän niin ja näin.. :( Ei mulla ollu mitää hajua missä ko. mittari sijaitsee.. Pitäisköhän sitä ite sit vaan yrittää, säästäs siin varmaan muutaman kympin...

Comment

Heti ilmanputsarin jälkeen oleva mötikkä, jossa liitin. Jos ilmanputsarin pystyt paikallistamaan ja keksit minne ilma putsarista liikkuu, löydät varmasti.

Comment

Working...
            X