80 ei siis käynnisty kylmänä millään...
Oire: muutama aste (n5) pakkasen puolella niin lupailee ja saattaa hetkeksi hörähtää käyntiin, mutta sammuu. Puolituntia johdon päässä niin laakista käyntiin.
Kokeiltu seuraavat:
Pyörijä ja virranjakajan kansi vaihdettu
Irrotettu cold start valve ja tarkistettu pakko-ohjaamalla että bensaa tulee. Testattu pakko-ohjaamalla suutinta, eikä vaikutusta
Vaihdettu pa-suodatin
Testattu imuvuodot-ei imuvuotoja
Yritetty saada ecusta ulos vikakoodit mutta ei onnistu-millään. Ledi palaa jatkuvasti eikä A1&B1 kytkentä 5 sekunniksi käynnistä eculla prosessia..olisiko liian pieni vastus 330 ohm?.
Ainoa mihin vielä ei ole koskettu on pa-pumppu( pitää aikamoista ääntä). En ole vaan keksinyt teoriaa mikä voisi selittää sen, että kylmänä kone ei starttaisi mutta vähän lämmitettynä ensimmäisellä ja vika olisi pumpussa....Ja ecun lämpöanturia ei ole vaihdettu.
Ruisku siis ke-motronic...
Oire: muutama aste (n5) pakkasen puolella niin lupailee ja saattaa hetkeksi hörähtää käyntiin, mutta sammuu. Puolituntia johdon päässä niin laakista käyntiin.
Kokeiltu seuraavat:
Pyörijä ja virranjakajan kansi vaihdettu
Irrotettu cold start valve ja tarkistettu pakko-ohjaamalla että bensaa tulee. Testattu pakko-ohjaamalla suutinta, eikä vaikutusta
Vaihdettu pa-suodatin
Testattu imuvuodot-ei imuvuotoja
Yritetty saada ecusta ulos vikakoodit mutta ei onnistu-millään. Ledi palaa jatkuvasti eikä A1&B1 kytkentä 5 sekunniksi käynnistä eculla prosessia..olisiko liian pieni vastus 330 ohm?.
Ainoa mihin vielä ei ole koskettu on pa-pumppu( pitää aikamoista ääntä). En ole vaan keksinyt teoriaa mikä voisi selittää sen, että kylmänä kone ei starttaisi mutta vähän lämmitettynä ensimmäisellä ja vika olisi pumpussa....Ja ecun lämpöanturia ei ole vaihdettu.
Ruisku siis ke-motronic...
Comment