Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8t 2007 moottoritilan lämmitys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 1.8t 2007 moottoritilan lämmitys

    Terve,

    pitäisi asentaa moottoritilan lämmitys, sisälämppäri ja siihen haaroitukset hommattu defalta. Defa ei tarjoa ko. autoon muuta kuin säteilylämmitystä. Koska se on käsittääkseni aika tehoton, mietitään jospa laitettaisiin letkulämmitin.

    Miten tässä kuvassa:

    http://www.partsbase.org/audi/audi-a...ooling-system/

    ... oleva termostaatti toimii (osa 3)? pysyykö termostaatti kiinni eli blokkaa kierron, jos letkulämppäri laitetaan letkuun numero #1?

    miten olette ko. autoa lämmitelleet, olisiko jotain patenttiratkaisua vai käytättekö vain säteilyä?

    Toinen kysymys olisi mistä olette vieneet läpiviennin rintapellistä? Pystyykö käyttämään valmiita läpivientejä vai joutuuko porailemaan?

    Kiitos avusta!

  • #2
    Tuossa sinun vehkeessä on jo uudempi kone kuin mikä omassa 2002 A4 1.8T:ssä oli (AVJ). Siihen oli laitettu letkulämppäri, ja aina moottoria lämmittäessä kone meni sekaisin kuin Haminan kaupunki. Kun lämmityksen lopetti 15min ennen starttia lämpö ilmeisesti tasaantui ja kone pelitti.

    En tiedä, mutta veikkaan, että vähintään kiertovesipumppu pitää rakennella jos haluaa letkulämppäriä laittaa... Omassa nykyisessä on 2.0TFSI (BWA) ja kyselin, että mitäs jos laittaisin säteilylämppärin tilalle letkulämppärin, niin ainakin paikallinen varaosaliike tyrmäsi ajatuksen. Kuulemma sensorit ei saa oikeaa dataa ja voi olla starttaamisen kanssa sitten niin ja näin = varmaankin sama ongelma kuin aikaisemmassa autossani, jossa tosiaan oli letkulämppäri viriteltynä.

    Comment


      #3
      TT-Thermon kiertovesipumpullinen lämmitin letkuun.

      Comment

      Working...
      X