Hei,
Auto toiminut aamuisin hyvin, lämpimänä tallista ulos ja töihin, tänään töistä lähtiessä -27 pakkasta ja käynnistyi vaivoin. (lähti ensimmäisellä yrityksellä mutta kuulosti siltä että ehdin jo säikähtää)
Auto kävi hieman huonosti ja kun ajelin kotiinpäin niin alkoi haisemaan palanut öljy, sain auton talliin asti ja kun kurkkasin konetilaan niin oli ruikannut öljyä täyttökorkin alta sen verran että siinä näkyi valumajälki.
Matkalla vilkautti parikertaa keltaista moottorivaroitusvaloa mutta sitten sekin sammui. Samaten pientä nykimistä oli havaittavissa. (Minulla ei ole vikakoodien lukijaa)
Tuosta olisi parikin kysymystä, Mikä voisi olla vikana ja uskaltaako tuon ajaa huoltoon vai pitääkö tilata hinaus?
(auto on nyt tallissa lämpiämässä)
auto on 2006 B7, ja noin 145tkm, toin auton muuton mukana ulkomailta ja siinä ei ole lohkaria niin olen pitänyt yöt lämpimässä tallissa
Auto toiminut aamuisin hyvin, lämpimänä tallista ulos ja töihin, tänään töistä lähtiessä -27 pakkasta ja käynnistyi vaivoin. (lähti ensimmäisellä yrityksellä mutta kuulosti siltä että ehdin jo säikähtää)
Auto kävi hieman huonosti ja kun ajelin kotiinpäin niin alkoi haisemaan palanut öljy, sain auton talliin asti ja kun kurkkasin konetilaan niin oli ruikannut öljyä täyttökorkin alta sen verran että siinä näkyi valumajälki.
Matkalla vilkautti parikertaa keltaista moottorivaroitusvaloa mutta sitten sekin sammui. Samaten pientä nykimistä oli havaittavissa. (Minulla ei ole vikakoodien lukijaa)
Tuosta olisi parikin kysymystä, Mikä voisi olla vikana ja uskaltaako tuon ajaa huoltoon vai pitääkö tilata hinaus?
(auto on nyt tallissa lämpiämässä)
auto on 2006 B7, ja noin 145tkm, toin auton muuton mukana ulkomailta ja siinä ei ole lohkaria niin olen pitänyt yöt lämpimässä tallissa
Comment