Poistakaa
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Multitronic to Tiptronic?
Collapse
X
-
Tai vaihdat ehjään vanhempaan ? Voisin omani tollaiseen uudempaan risaan vaihtaa :)
Mutta 3.0 koneen perästä löytyisi ruotsista :
Koodi:http://en.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=1&vc1=106&pc1=125&vc[0]=106113101&vcx=1337&pc[0]=125103100&post_id=26106157
Joku voi korjata jos tietää paremmin.
Comment
-
Löysin sieltä yhden sopivan 6000SEK. Otin yhteyttä ja kysyin kuntoa sekä rahteja ja toimivuustakuuta.
Rahti 1500SEK, takuu 30 päivää, kunto on merkattu A mutta ei testattu. Yritin myös kysyä että toimiiko laatikon ohjausyksikkö, mutta ei tainnu ymmärtää? Koska vastaus tuli toiminta takuu on, mutta työkuluja ei korvata. Eli mitkä työkulut?
Käytin siis google translate'ia..
http://www.upload.ee/files/5515740/S...52-33.png.html
Comment
-
Lainaan vähän tätä aihetta vaikka ei nyt ihan suoranaisesti samasta asiasta ole kyse.
Eli mielessä B6 tiptronic quattron muuttaminen manuaaliksi. Aiemminkin on tullut toisen merkkiseen saksalaiseen tehtyä tällainen automaatti -> manuaali konversio eikä lopulta ollut mikään älytön urakka, lähinnä harrastemielellähän tuo täytyy toteuttaa.
Kohdeauto siis B6 2.5TDi quattro, jossa EZB-laatikko (5HP19). Osat tulisi kytkintä ja vauhtipyörää lukuunottamatta samanikäisestä B6-kopasta, jossa myös 2.5TDi V6-moottori + neliveto. Kopasta saisin purkaa kaiken tarvittavan irti projektia varten. Kysymykset koskee lähinnä VP+kytkin -yhdistelmää sekä moottorin- ja vaihteistonohjausta:
- Voiko automaattivaihteisen moottorinohjausyksikön ohjelmoida uusiksi/manuaaliksi (VCDS käytössä).
- Onko vauhtipyörä ja kytkin mahdollista hyödyntää jostain muusta mallista, missä ei olisi kaksoismassaa?Viimeksi muokannut Magirus; 14.2.2016, 11:53.
Comment
Comment