Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Eka 2.0 TFSI (200 hv.) ruudikkaammaksi alarekisterissä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Eka 2.0 TFSI (200 hv.) ruudikkaammaksi alarekisterissä

Oma B7 tuntuu autolta jonka voisi pitää pidempäänkin, kun koskaan itse tehoja ei ole liikaa ja toisaalta kun varvikelloni on useimmiten alueella 1500 - 3000 rpm. niin millä tavalla tuota aluetta saisi vetävämmäksi ja vaikka huipputehonkin kustannuksella ?

Lastutus on yksi kyllä mutta joku muukin rakenteellinen ehdotus kelpaisi.

Meikäläistä vaivannut kyseinen homma myös. Tuntuu audi herkästi ravistelevan jos kierrokset ei ole tossa 2000rpm pinnassa, alle sen tuntuu tuskaselta ajella. Itse ajatellut lastulla lähestyä kyseseistä "ongelmaa"

Comment

Imusarjan/imukanavien puhdistus auttaa myös alavääntöön. Jos ei ole ikinä puhdistettu niin ovat hirveässä kunnossa. Itse tekisin tuon ensimmäisenä, ei maksa kuin vaivan ja uuden imusarjan tiivisteet.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Teppana Näytä viesti
        Imusarjan/imukanavien puhdistus auttaa myös alavääntöön. Jos ei ole ikinä puhdistettu niin ovat hirveässä kunnossa.
        Jostain käsittänytkin että näin voi olla mutta itse askareeseen, mitä jos turbon vaihtaisi pienempään ( = ja herkempään) ? Vai onko paikalla oleva jo pieni ?

Comment

Eiköhän ohjelmoija osaa tehdä temput tuolle, älä nyt hyvä mies vaihda mandariinia viinirypäleeseen.

Comment

Onkohan tuosta imukanaviston puhdistuksesta täällä jo topiikkia ?

Niinkuin mallennusta mitä tehdä ?

Comment

Working...
            X