Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Eka 2.0 TFSI (200 hv.) ruudikkaammaksi alarekisterissä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Eka 2.0 TFSI (200 hv.) ruudikkaammaksi alarekisterissä

    Oma B7 tuntuu autolta jonka voisi pitää pidempäänkin, kun koskaan itse tehoja ei ole liikaa ja toisaalta kun varvikelloni on useimmiten alueella 1500 - 3000 rpm. niin millä tavalla tuota aluetta saisi vetävämmäksi ja vaikka huipputehonkin kustannuksella ?

    Lastutus on yksi kyllä mutta joku muukin rakenteellinen ehdotus kelpaisi.

  • #2
    Meikäläistä vaivannut kyseinen homma myös. Tuntuu audi herkästi ravistelevan jos kierrokset ei ole tossa 2000rpm pinnassa, alle sen tuntuu tuskaselta ajella. Itse ajatellut lastulla lähestyä kyseseistä "ongelmaa"

    Comment


      #3
      Imusarjan/imukanavien puhdistus auttaa myös alavääntöön. Jos ei ole ikinä puhdistettu niin ovat hirveässä kunnossa. Itse tekisin tuon ensimmäisenä, ei maksa kuin vaivan ja uuden imusarjan tiivisteet.

      Comment


      • #4
        Alkuperäinen kirjoittaja Teppana Näytä viesti
        Imusarjan/imukanavien puhdistus auttaa myös alavääntöön. Jos ei ole ikinä puhdistettu niin ovat hirveässä kunnossa.
        Jostain käsittänytkin että näin voi olla mutta itse askareeseen, mitä jos turbon vaihtaisi pienempään ( = ja herkempään) ? Vai onko paikalla oleva jo pieni ?

        Comment


        • #5
          Eiköhän ohjelmoija osaa tehdä temput tuolle, älä nyt hyvä mies vaihda mandariinia viinirypäleeseen.

          Comment


          • #6
            Onkohan tuosta imukanaviston puhdistuksesta täällä jo topiikkia ?

            Niinkuin mallennusta mitä tehdä ?

            Comment

            Working...
            X