Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S-Tronic Sport-asento

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S-Tronic Sport-asento

Kun ajelee vaihteiston Sport-asennolla ja hiljentelee vauhtia, niin vaihteiden mennessä pinemmille pykälille, iskee moottori ilmeisesti "välikaasua" sovittaakseen vaihteiston nopeuteen. Onko tosiaan näin, vai olenko kuvitellut asian? Olen yrittänyt etsiä tietoa aiheesta ympäri nettiä, mutten ole löytänyt.

Riippuu autosta mutta ainakin neidin A3 8V tekee noin. Vaihteet kyllä menee ihan yhtä hyvin päälle ilman välikaasuakin mutta se on sitä urheilullisuutta.

Comment

se on sitä urheilullisuutta
      Sitäpä se sitten on.

Comment

Mulla on 2001 Alfa 156 selespeed robotilla ja se tekee samaa, hieno ominaisuus. S-tronic on mielestäni sport asennossa epämukava, varsinkin hiljennettäessä esim valoihin auto nykii kun laatikossa vaihtuu pienemmät vaihteet sisään. En ole tosin ajanut muilla yksilöillä kuin omallani joten voihan se olla vaan mun auton ominaisuus.

Comment

Joo,välikaasuahan se nakkelee. Ikävä ominaisuus tuossa sport asennossa,ei paljon viitsi ajella tuon nykimisen takia. Tavallisen ja sportin välinen erohan on pieni jos kiihdyttää täysillä,kierrokset menevät "tappiin" molemmilla alueilla.

Comment

Working...
          X