Terve kaikille,
Sellainen tilanne tuli nyt eteen että kun autolla kiihdyttää reippaasti, tai kaasu pohjassa puhumattakaan, niin kiihdytys vaimenee yhtäkkiä ja kaasupolkimeen tulee erilainen tuntuma sekä mittaristossa rupeaa vilkkumaan kelt moottorin merkkivalo. Luonnollisesti tässä vaiheessa höllää kaasua ja merkkivalo tuntuu sammuvan noin 5 sek kuluttua ja auto toimii taas "normaalisti". Tämä tapahtui nyt ensimmäisen kerran eilen jolloin tein kolme reipasta kiihdytystä ja joka kerralla sama juttu, joten jotain satunnaista tämä ei ole ja päätin olla kiihdyttelemättä enempää ja rikkomatta paikkoja.
Sain myös eilen kaivettua VCDS:llä kaivettua seuraavat vikakoodit:
Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl
Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B
Component: 1.8L R4/5VT G01 0010
Coding: 0011711
Shop #: WSC 00099 512 00000
VCID: 7F07EFCD2D076BD9175-5120
[COLOR=black]3 Faults Found:
16825 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - Misfire Detected
[/COLOR]Readiness: 0000 0000
Auton muut tiedot:
Audi A4 (B7) 2005
1.8tq BFB
n. 150 000 km
(Autoa on pääasiassa itse huollettu osittain ennakoivasti ja tarpeen mukaan, vaikeammat hommat tehty foorumilaisten suosittelemilla korjaamoilla)
Onko ehdotuksia mistä kannattaisi lähteä liikkeelle tai onko tietoa missä vika todennäköisesti on?
Rahaa ei ole törsättäväksi ja "arvaus-maksa-tonni" -korjaamoon haluaisin turvautua vasta viime kädessä. Kysykää myös jos jotain oleellista jäi mainitsematta ja kiitokset kaikille jo etukäteen.
Sellainen tilanne tuli nyt eteen että kun autolla kiihdyttää reippaasti, tai kaasu pohjassa puhumattakaan, niin kiihdytys vaimenee yhtäkkiä ja kaasupolkimeen tulee erilainen tuntuma sekä mittaristossa rupeaa vilkkumaan kelt moottorin merkkivalo. Luonnollisesti tässä vaiheessa höllää kaasua ja merkkivalo tuntuu sammuvan noin 5 sek kuluttua ja auto toimii taas "normaalisti". Tämä tapahtui nyt ensimmäisen kerran eilen jolloin tein kolme reipasta kiihdytystä ja joka kerralla sama juttu, joten jotain satunnaista tämä ei ole ja päätin olla kiihdyttelemättä enempää ja rikkomatta paikkoja.
Sain myös eilen kaivettua VCDS:llä kaivettua seuraavat vikakoodit:
Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl
Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B
Component: 1.8L R4/5VT G01 0010
Coding: 0011711
Shop #: WSC 00099 512 00000
VCID: 7F07EFCD2D076BD9175-5120
[COLOR=black]3 Faults Found:
16825 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 002 - Incorrect Flow - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 -
16685 - Cylinder 1
P0301 - 001 - Misfire Detected
[/COLOR]Readiness: 0000 0000
Auton muut tiedot:
Audi A4 (B7) 2005
1.8tq BFB
n. 150 000 km
(Autoa on pääasiassa itse huollettu osittain ennakoivasti ja tarpeen mukaan, vaikeammat hommat tehty foorumilaisten suosittelemilla korjaamoilla)
Onko ehdotuksia mistä kannattaisi lähteä liikkeelle tai onko tietoa missä vika todennäköisesti on?
Rahaa ei ole törsättäväksi ja "arvaus-maksa-tonni" -korjaamoon haluaisin turvautua vasta viime kädessä. Kysykää myös jos jotain oleellista jäi mainitsematta ja kiitokset kaikille jo etukäteen.
Comment