Auto siis on S6 vm. 2000, 4.2 l V8 malli AQJ ja laatikko automaatti 5-vaihteinen malli EFN.
Laatikkoon on vaihdettu alle 2 vuoden molempiin päihin kuppimaiset osat, joilla on kuulemma tapana hajota ajanoloon.
Pakki oli kadonnut yllättäen ilman minkäänlaisia varoituksia, kun olin pysäköinyt auton ja piti peruuttaa pois.
Puolisen kymmentä kilometriä aiemmin se pelasi aivan kunnolla.
Kun pakin kytkee päälle, minkäänlaista oiretta siitä, että se kytkeytyisi, ei tunnu, kuten D:n kytkiessä.
Aiemmin tuntui pieni nytkähdys samalla tavalla kuin D:llä.
Peruutusvalo kuulemma palaa...
Ja ei, en ole vikakoodeja vielä saanut katsotuksi, mutta neuvoja siitä, mistä niitä pitäisi katsella, otan mielelläni vastaan.
Minulla on VCDS ja aito kaapeli käytössä.
Laatikkoon on vaihdettu alle 2 vuoden molempiin päihin kuppimaiset osat, joilla on kuulemma tapana hajota ajanoloon.
Pakki oli kadonnut yllättäen ilman minkäänlaisia varoituksia, kun olin pysäköinyt auton ja piti peruuttaa pois.
Puolisen kymmentä kilometriä aiemmin se pelasi aivan kunnolla.
Kun pakin kytkee päälle, minkäänlaista oiretta siitä, että se kytkeytyisi, ei tunnu, kuten D:n kytkiessä.
Aiemmin tuntui pieni nytkähdys samalla tavalla kuin D:llä.
Peruutusvalo kuulemma palaa...
Ja ei, en ole vikakoodeja vielä saanut katsotuksi, mutta neuvoja siitä, mistä niitä pitäisi katsella, otan mielelläni vastaan.
Minulla on VCDS ja aito kaapeli käytössä.
Comment