Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

BLB öljypumpusta tappi kulunut kannattaako uusia

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

BLB öljypumpusta tappi kulunut kannattaako uusia

Eli otsikon mukaan, se tappi mikä siellä ratas hässäkässä on niin on päässyt kulumaan ja samoin se missä se tappi on kiinni, ostoilmoituksen laitoin tästä jo jos jollain on halvalla noita osia mutta sitten tuli mieleeni se konversio siksi ratashässäkäksi, kannattaako vielä 300tkm kohdalla tehdä ja mitä mieltä olette noista http://www.powermaxengineering.com/oil%20pumps.htm tuotteista?

PUMP DRIVE REPAIR KIT in olen pariin laittanut.Vanhalle tekohengitystä ja elin päiviä lisää kohtuu korvauksella jos pystyy työstämään itse.Tietty tarkistaa ensin että tällä setillä pärjää.

Comment

joo sen varmaan jokatapauksessa laitan, tämä ei oo oma auto ja on tällähetkellä jossai liikkeessä tutkittavana ja sieltä varmaan tulee sitten mulle jossain vaiheessa.. ainut ongelma on se, että kun tuolla on tuo tappi tuossa niin se on ilmeisesti hieman väljäksi päässyt se reikäkin missä se tappi on.. tiedän että ne nuota lyö väkisin esim väärinpäin tuonne ja toimii sen aikaa kun toimii mutta ite en nyt lähe siihen. varmaan siis pitää uusia enemmänki ku tuo pelkkä korjaussarja..

Comment

Se mikä kannattaa ja mikä ei on varmaan ihan jokaisen itse päätettävä.
        Kaverin kaverin 220tkm ajettuun autoon tilasin Ebay:stä uuden öljypumpun viimeisimmällä versiolla kotiovelle olisko ollu karvan alle 900e. Kunnostettuja sai 600e hintaan mutta tämä oli täysin uusi. Liike oli Englannissa mutta paketti lähti Puolasta :-)Kunnostettu olisi edellyttänyt vanhan palauttamista niin päädyimme helpompaan. Paketti ja osa oli kuten pitikin ja kone laulaa taas.

Comment

Working...
        X