Haulla ei juurikaan aiheeseen liittyvää löytynyt, hieman puhetta sieltä täältä.
Eli tuli tuossa jokin aika takaperin rakennettua vääränmerkkinen kone pitkän kaavan kautta, ja sen kun sai päätökseen olin että ei ttu enää koskaan.
No, nyt on hermosauhut vedetty ja muutama olut juotu niin eikös se kipinä taas iskenyt..
Toisin kuin edellinen projekti, nyt olisi tarkoitus tehdä hieman rauhallisemalla tahdilla ja ennenkaikkea budjetilla, mukavasti ja järkevästi liikuttava kone. Oikeasti. Varmaan järkeähän tässä ei niin kovasti ole verraten vakioon, mutta tekemisen ilosta sitä sattuu ja tapahtuu muutakin tässä maailmassa.
Suunnitelmaan kuuluisi pääpiirteittään seuraavaa:
-AVJ kansi + lohko.
-AEB kanget
-JE/CP 83mm männät
-(jos jostain saa PSi Conecpts) T25 pakosarja
-EFR 6258 ahdin
-Suuttimet (Injector Dynamics 725?)
-2.0l kampura
Tällä hetkellä aakkosessa paikallaan juurikin tuollainen AVJ kone, joten ajattelin myös samanlaisesta jalostaa. Helpompi (?) pultata apulaitteet kiinni vaihdon yhteydessä, pikkukanavakansi avittaisi siellä alapäässä ja kaupunkiajoahan tällä tulee enemmän. Ei tolla ahtimellakaan törkylukemiin päästä. AEB hattu kävi myös mielessä, mutta sitten taas kun ei ole tarkoitus tehdä mitään yläkierros-myllyä niin saattaa olla hieman turha. Sanokaa te. Jatkojalostuksen kannalta varmasti paras vaihtoehto, mutta sellaista tuskin tulee suurempaa.
Ohjeita ja mietteitä saa heittää, tällä kertaa suunnittelen hieman pidemmälle ennen räikkään tarttumista kuin edellisessä.
Eniten mietityttää tuo ECUn ohjelmointi täysin, saa ilmeisesti vakiolaatikon ohjelmoitua hyvinkin?
Eli tuli tuossa jokin aika takaperin rakennettua vääränmerkkinen kone pitkän kaavan kautta, ja sen kun sai päätökseen olin että ei ttu enää koskaan.
No, nyt on hermosauhut vedetty ja muutama olut juotu niin eikös se kipinä taas iskenyt..
Toisin kuin edellinen projekti, nyt olisi tarkoitus tehdä hieman rauhallisemalla tahdilla ja ennenkaikkea budjetilla, mukavasti ja järkevästi liikuttava kone. Oikeasti. Varmaan järkeähän tässä ei niin kovasti ole verraten vakioon, mutta tekemisen ilosta sitä sattuu ja tapahtuu muutakin tässä maailmassa.
Suunnitelmaan kuuluisi pääpiirteittään seuraavaa:
-AVJ kansi + lohko.
-AEB kanget
-JE/CP 83mm männät
-(jos jostain saa PSi Conecpts) T25 pakosarja
-EFR 6258 ahdin
-Suuttimet (Injector Dynamics 725?)
-2.0l kampura
Tällä hetkellä aakkosessa paikallaan juurikin tuollainen AVJ kone, joten ajattelin myös samanlaisesta jalostaa. Helpompi (?) pultata apulaitteet kiinni vaihdon yhteydessä, pikkukanavakansi avittaisi siellä alapäässä ja kaupunkiajoahan tällä tulee enemmän. Ei tolla ahtimellakaan törkylukemiin päästä. AEB hattu kävi myös mielessä, mutta sitten taas kun ei ole tarkoitus tehdä mitään yläkierros-myllyä niin saattaa olla hieman turha. Sanokaa te. Jatkojalostuksen kannalta varmasti paras vaihtoehto, mutta sellaista tuskin tulee suurempaa.
Ohjeita ja mietteitä saa heittää, tällä kertaa suunnittelen hieman pidemmälle ennen räikkään tarttumista kuin edellisessä.
Eniten mietityttää tuo ECUn ohjelmointi täysin, saa ilmeisesti vakiolaatikon ohjelmoitua hyvinkin?
Comment