Minulle kulkeutui Audi 80 2.0E AAD -91. Koneessa oli alkuun käyntiongelmia. Korjasin bensavuodon (bensapumpulta lähtevän putken kuparitiiviste puuttui), korjasin pari imuvuotoa, korjasin kylmäkäynnistyssuuttimen liittimen, vaihdoin rikkoutuneen jäähdytysnesteen lämpötila-anturin ja putsasin ISV:n. Auto vaikutti tämän jälkeen tulleen kuntoon (termari pitäisi mahd. vielä vaihtaa), mutta alkoi nyt sadekelillä välkyttelemään öljynpaine valoa ja summerikin välillä soi. Heti kun laskee kierrokset alle 2200 rpm niin valo ja summeri sammuu. Autossa ei ole erillistä öljynpainemittaria. Onko vika öljynpaineanturissa, ilmeisesti tässä on erikseen toinen anturi ylemmille kierroksille? Tuleekö öljyt ulos jos vanhan anturin vaihtaa?
Missäköhän ne anturit sijaisevat, ovatko kummatkin tässä öljynsuodattimen jalassa vai onko toinen muualla? Jos on niin mitä antureita nuo ovat ja missä se toinen on ja minkälainen?
http://aijaa.com/gCpVxz
Missäköhän ne anturit sijaisevat, ovatko kummatkin tässä öljynsuodattimen jalassa vai onko toinen muualla? Jos on niin mitä antureita nuo ovat ja missä se toinen on ja minkälainen?
http://aijaa.com/gCpVxz
Comment