Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 alkoi porisemaan kuin viidakon ykä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A6 alkoi porisemaan kuin viidakon ykä

A6 2,7T alkoi "ruplattaa" ihan omiaan..
    tyhjäkäynnillä kuuluu kummaa porinaa.. joku huohotinputki ilmeisesti "kuplii" jotain... oikean etupyörän taakse tulee huohotinletku josta tämä porina tulee.. ja letkun tukkiessa siihen kertyy nopeasti painetta..ja tsuuh kun päästät sormen irti.
    kuulostaa siltä kuin pieni viidakkopoika hakkaisi rumpua tuolla putken päässä...
    onko ideoita mistä tämä porina voisi tulla?

Omassa A6 ihan samaa ääntä olen ihmetellyt. Miksikähän se kuulunee? On kuin veneen pilssipumppu :D

Comment

Eikös se letku ole ilmastoinnin kondenssiveden poisto?

Comment

Taitaa olla kyseessä bensatankin tai -järjestelmän huohotus hiilisuodattimen kautta. Etenkin jos ajaa syviin
        lätäkköihin niin B5:sestakin kuuluu tuollaista pillin kautta tyhjäksi imetyn milkshaken ääntä. Minulla ei ole
        kylmäkköä, joten ei voi johtua siitä.

Comment

ahaa... tämä tulikin ilmi kun olin tankkaamassa lähes tyhjää tankkia.. auto kävi ja tankkauksen aikana aloin jo epäillä kovasti että tämä pieni rumpalipoika olisi vääntynyt auton alle sooloilemaan kellon viisareiden näyttäessä kovasti lähempänä kolmea kuin kahta keskiviikkoaamuyönä.
          tämä ääntely ei siis aiheuta mitään isompaa harmia.. funtsasin vaan et mikä se siellä kolottaa.. uskaltaako lähteä käymään pääsiäisenä tsadissa.. eli uskaltaa.

Comment

Juu, aivan normaali ilmiö...Ite ihmettelin aluksi samaa ääntä...

Comment

Seison korjattuna, aina sitä jotain uutta oppii. Auto on tosiaan ollut mulla vasta n. 1 kk. Ihmettelin letkua, kun vaihdoin renkaita ja ähelsin tunkin kanssa. Seurasin letkua siihen sisälokariin asti ja annoin itseni arvata että menee kylmäkoneen kuivaimelle..

Comment

Working...
              X