Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 2.8 30V ACK katalysaattorit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 2.8 30V ACK katalysaattorit

    Onko suosituksia mistä halvat ja toimivat katit kyseiseen menopeliin, mites se kattilainsäädäntö nyt menikään eli mistä vuodesta eteenpäin pitää olla orkkismallin katit vai käykö tohon esim. Walkerin peruskatti (100?) ja vähän hitsaustöitä?
    Mielipiteitä lambdan vaihdosta samaan syssyyn?

  • #2
    Koitapa täältä (Lahti):
    http://www.a-alt-avgassystem.fi/kata...ysaattorit.htm

    Comment


    • #3
      Itelläni laitettiin viime kesänä <-tuohon laitteeseen tarvikekatit molempien alkuperäisten tilalle. Kävin juuri konttorilla hakemassa leiman otteeseen ja eivät ihmetelleet mitään noista hitsatuista pöntöistä. Eiköhän se riitä että päästöt on kohdallaan.
      Mites, vaihdoitko lambdat samalla?

      Täytyypä tuolta linkistä vähän kysellä, kiitoksia vain!

      Comment


      • #4
        Tilasin Summitista Magnaflow katit.Maksoi 54$ kpl. Vielä en ole ehtinyt vaihtaa,joten ei tietoa istuvuudesta.

        Comment


          #5
          Noista säännöksistä löytyi ainakin seuraavaa tietoa Koivusen sivuilta. Oletan, että koskee myös katalysaattoreita. Jossain muistan nähneeni maininnan, että kyseinen säännös koskisi vielä tarkemmin ottaen jonain tiettynä kuukautena ensi kertaa käyttöönotettuja ajoneuvoja. En vaan enää löytänyt tekstiä, missä sen näin. Jos joku tietää, niin tarkempaa tietoa vaan kehiin.

          Huom! EU-lainsäädännön mukaan vuonna 1999 sekä sen jälkeen valmistettuihin autoihin saa asentaa tieliikennekäyttöön ainoastaan E-hyväksyttyjä äänenvaimentimia!
          Vaihdatin juuri omaani vasemman katalysaattorin Tiittasella Kannelmäessä, kun alkuperäisestä irtosivat sisuskalut. En tiedä, minkä pöntön ne siellä hitsasi kiinni, mutta hintaa tuli töineen 250 euroa.

          Comment


          • #6
            Vaihdatin juuri omaani vasemman katalysaattorin Tiittasella Kannelmäessä, kun alkuperäisestä irtosivat sisuskalut. En tiedä, minkä pöntön ne siellä hitsasi kiinni, mutta hintaa tuli töineen 250 euroa.
            Haa! Tästä kyseisestä Tittasesta sain juuri kuulla huhua jenkkiautopiireistä, kuulemma hitsaussaumat ovat kuin robotin jäljiltä ;)
            Missähän kyseinen tyyppi tarkemmin ottaen pitää puljuaan ja millä nimellä?

            Comment


              #7
              Liikkeen tiedot löytyy osoitteesta:

              http://www.ristotiittanen.fi/

              Siellä on sijainti ja tiedot varausmenettelyistä.

              Comment


                #8
                Tilasin Summitista Magnaflow katit.Maksoi 54$ kpl. Vielä en ole ehtinyt vaihtaa,joten ei tietoa istuvuudesta.
                Mitä tuli rahdin hinnaksi? Kysyin kerran yhdestä paikasta ja siellä rahti olisi ollut 200$. Vähä liikaa.

                Minulla olisi muuten S4 katit ylimääräisenä, menisi varmaan 2.8:iin aika hyvin.

                Comment


                • #9
                  Nuo 2 kissaa teki 140?. Tilasin kimpassa,joten rahtia tuli n.10?

                  Comment


                  • #10
                    Mikko, mitäs hintaa pidät kateilla? Laita vaikka privaa, vois kiinnostaa.

                    Comment


                    • #11
                      Nonniin! Tiittasella tuli käytyä näyttämässä Mikon S4 katteja (kiitoksia vaan!) ja vasen vaihdettiin, oikeata ei herran mukaan kannattanut vielä vaihtaa. Enpä tiedä kauanko on pikkuhiljaa edeten katti haitannut koneen toimintaa mutta nyt kone tuntuu 50hv tehokkaammalta! Oli nimittäin vanhan katin ulostulo lähes kokonaan tukossa... Tähän pieni tietoisku että S4 Biturbon katit ovat fyysisesti täsmälleen identtiset 2.8 V6 30V kanssa.

                      Nintendo näytti mielenkiintoisia lukemia, Tiittaselle mennessä 9.9l/ 100km, palatessa Kannelmäki--Klaukkala (osittain motaria) 7.9l/100km. Kylläpä autolla ajosta tuli just halpaa ;)

                      Tosiaan, jos jotakin kiinnostaa niin hintaa asennustyölle leikkaamisineen/ hitsauksineen tuli 50?, ei paha.

                      Comment


                        #12
                        Hyvä että alkoi auto kulkemaan! :) Taisi olla vähän ässän tehoa jäänyt katteihin säilöön ;))

                        Comment

                        Working...
                        X