Vaihdoin <-- Syncroon tulpat ja ilmanputsarin suodattimen. Käyntiin sain työllä ja vaivalla, ajossa kone tuntuvasti virkistyi, mutta tyhjäkäyntiä ei ole olemassakaan. Auttaako pelkkä tyhjäkäynnin säätäminen, vai pitääkö tsekata samalla muutakin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tyhjäkäynti kateissa
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Olisikohan kuitenkin käynyt vaan niin onnellisesti, että olisi kontaktihäiriötä ilmamäärämittauksen/lisäilmaluistin puolella.
Olet kuitenkin joutunut "raottamaan" ilmanputsarin kantta, jotta sait suodattimen vaihdettua->joku liitin on saattanut päästä/jäädä löysälle....joku kaapelikin on saattanut saada "kipeää".
Suosittelisin tarkastamaan sen puolen ensiksi.
-
Tuossapa saattaa olla perää, varsinkin kun ongelma ilmaantui em. toimenpiteiden jälkeen. Kotelon kantta joutuu tosiaan hieman nostelemaan saadakseen uuden suodattimen sisään ja vaikka yritin olla helläkätinen, jotain ehkä tapahtui.
Oireet:
- kylmänä startatessa hörähtää käyntiin -> sammuu
- alle 2000 rpm pitää kaasua pumpata, että pysyy käynnissä
- lämpimänä ei käynnisty
Tarkistellaan huomenna...
Comment
-
Eikös tuossa ole KV tai läheistä sukua oleva moottori?
Tyhjäkäyntikärjet tai lämpöanturi ylävesiletkun liitoksessa (muistaakseni alaspäin sojottava) - noista alottaisin. Lisäksi VDO:n ohjauspurkki saa sytkäpulssitiedon ja outputti on tietysti itse ISV.
Tai josko vaan kunnon imuvuoto?
Comment
-
Kiitämme vinkeistä, imuvuotohan siellä oli löysästi kiinni olevan letkun muodossa. Ja taas viitonen hyrrää :-D
Comment
Comment