2010 Audi A6 Avant 2.0TFSI. Öljynvaihdon yhteydessä pohjapanssarin päältä löytyi oheinen osa (kts. linkki). https://www.dropbox.com/s/nwnxcnikwocozvv/osa.jpg?dl=0 Sijainti oli vähän oikealle keskilinjasta, turbon etuosan kohdalla. Mikähän osa mahtaa olla kyseessä ja mistä se on tippunut? Keskiosa kumia, ulkokehä metallia. Halkaisija ~8,5cm. Kehä on murtunut poikki. Osassa ei ole osanumeroa, vain merkintä H 20 ja valmistuspvm. Noin puolitoista vuotta autolla ajeltu ja nyt eka öljynvaihto, joten pitää olettaa että se on ollut irti koko tämä ajan. En ole huomannut mitään poikkeavaa, mutta voiko osan puuttumisella olla jotain pitkäaikaisempaa vaikutusta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mikä on tämä osa?
Collapse
X
-
Comment
-
Lainataas topikkia kun tarpeeksi lähelle osuu.
Kantti rapeen käyntiongelman kanssa paininu kohta vuodenpäivät tuloksetta niin siinä sivussa kerennyt tutkiskelemaan muutenkin autoa ja löytyi kaksi irtonaista liitintä joille en käyttötarkoitusta keksiny.
TÄMÄ löytyi kuskin jalkatilasta relepaketin lähistöltä, johto ei yllä kojetaulun/mittariston taakse, mutta sulakerasian lähistölle kyllä yltäisi. Liittimessä on neljä abiko uroslattaliitintä, vielä en kerennyt mittailla tuleeko virtaa liittimiin, mutta huomenissa asia selviää.
Toinen liitin löytyi vänkärin penkin alta KLIKS alhaalta vasen ja keskimmäinen on hyppylangalla yhteidessä keskenään eikä tule muita johtoja niihin. Tämän kanssa huomenissa mittailen jännitteitä.
Molemmat löytyi kun etsin löytyiskö tuosta 2x2 vikadiagnostiikka pistokkeita.
Comment
Comment