Pitää ottaa tulpat irti ja katsoa kunto silmämääräisesti näkyykö jossain poikkeavaa väriä. En osaa oikein sanoa mutta tuntuu kylläkin kuin ei kävisi kaikilla pytyillä (tärinä ja ongelmia nostaa kierroksia)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 90 2.3 NG tehoton/täristää kuormittaessa
Collapse
X
-
Kiitokset vinkistä. Tuo kuulostaa järkevältä senkin takia kun ei mikään lämpötila-anturi tms. muutenkaan reagoisi noin nopeasti mihinkään. Ilmoittelen kunhan kerkeän tutkia.
Comment
-
En ole vielä kerennyt tehdä asialle yhtään mitään mutta nyt kun kelit ovat lämmenneet niin heti ku auton lyö tulille niin kehrää kuin kissa tasaista tyhjäkäyntiä. Voiko tuo kymmenen asteen lisäys ulkolämpötilaan oikeasti vaikuttaa tuohon tulpan toimintaan noin paljon vai voisiko vika olla sittenkin jossain muualla?
Comment
-
Näin itsekkin päättelin. Bensapumppu lähtee piakoin vaihtoon kun pitää aika kovaa ääntä. Ehkä sillä kestää hetki päästä vauhtiin kun auton lyö tulille kylmänä. Sellainen tunne että se leipoo kiinni hetkenä minä hyvänsä.
Comment
-
Voi olla myös kosteutta suurjännitepuolella, lämmetessään höyrystyy ja toimii hyvin, sitten kun jäähtyy niin röpeltää taas. /Teoria.
Näin havaitsin 2.3 AAR tässä talvella käyttäytyvän. Kuivasin kaiken hyvin, laitoin moottoritilan pohjamuovin paikalleen (laiskuuttani en jaksanut laittaa takaisin) ja vielä wd40:stä hitusen jakajakoppaan, niin nyt on pelannut ihan hyvin 2-3tkm.
Comment
-
Eipä tuo moottori nyt parissa minuutissa ulkopuolelta lämpene vielä yhtään.
Nyt tosiaan joka aamu toiminut hyvin. Viime viikolla viimeeksi kun oli aamupakkasia niin ei tykännyt toimia. Pumppu lähtee tosiaan vaihtoon niin saa ainakin suljettua yhden tekijän pois.
Tuossa virranjakajan kannen alla pitäisi olla joku suoja mutta se mureni useita vuosia sitten. Eikös tuo ole jokin pölysuoja eikä kosteutta vastaan?
Comment
Comment