Etsi-toiminto ei auttanut joten kysytäänpäs:
Passat 2.8 3BG 4Motion
Vaihdoin uuden kytkimen ja asetelman, asetelma näytti päällepäin identtiseltä alkuperäisen kanssa, LUK.
Samalla keikalla vaihtui myös vähemmän ajettu vaihdelaatikko (vanhassa piti joku laakeri ääntä).
Nyt uudella kokoonpanolla kytkimen tuntuma on olematon ja poljin aika kevyt.
Kytkin ottaa ihan ok, huomattavasti aikaisemmin kuin vanha, mikä olikin jo aika finaalissa.
Ilmauksen kanssa sai tehdä jonkun aikaa töitä. Poljin tuppasi jäämään jumiin pohjaan ja poljinta piti auttaa kädellä ylös.
Vanha kytkin tahtoi "narista" aina kun painoi polkimen pohjaan, tuntuma ja jäykkyys oli kuitenkin ihan eri kuin nyt tällä uudella.
Olisiko työsylinteri ottanut itseensä tuosta vaihto-operaatiosta ja uusista nesteistä vai voisiko tunnottumuus ja pehmeys olla vain ominaisuus?
Passat 2.8 3BG 4Motion
Vaihdoin uuden kytkimen ja asetelman, asetelma näytti päällepäin identtiseltä alkuperäisen kanssa, LUK.
Samalla keikalla vaihtui myös vähemmän ajettu vaihdelaatikko (vanhassa piti joku laakeri ääntä).
Nyt uudella kokoonpanolla kytkimen tuntuma on olematon ja poljin aika kevyt.
Kytkin ottaa ihan ok, huomattavasti aikaisemmin kuin vanha, mikä olikin jo aika finaalissa.
Ilmauksen kanssa sai tehdä jonkun aikaa töitä. Poljin tuppasi jäämään jumiin pohjaan ja poljinta piti auttaa kädellä ylös.
Vanha kytkin tahtoi "narista" aina kun painoi polkimen pohjaan, tuntuma ja jäykkyys oli kuitenkin ihan eri kuin nyt tällä uudella.
Olisiko työsylinteri ottanut itseensä tuosta vaihto-operaatiosta ja uusista nesteistä vai voisiko tunnottumuus ja pehmeys olla vain ominaisuus?
Comment