Moro. Ymmärrän että suosittu aihe mutta suoraa vastausta en löydä, ja pari asiaa itselle vielä vieraita kun en ole kytkintä purkanut.
Eli tuli c5:een laitettua vihdoin lastu. Eli se perus 150>200hp.. Muuten hyvä, mutta kytkin luistaa jo nyt yli 4k rpm! Huomasin kun lähdin asennuksen jälkeen maantielle kotia kohti. Autolla rullattu 230tkm ja tosi siisti.
Mulla oli ennen 98 passatti samalla tekniikalla (no aeb kone) ja 300tkm ajettuna. Lastu siihenkin tuli laitettua eikä kytkin luistanut koskaan.
Noh päästään asiaan: mitä niitä UG vaihtoehtoja nyt oli? Ja oem tyyliin. S2 kytkin? 1.9tdi kytkin?
Vaatiiko noi kaikki uuden vauhtiksen ja asetelman.
Ymmärrän kiinteän ja kaksoismassan eron, mutta asetelma eroista en tiedä... Eikö noi kaikki päivityslevyt oo kuitenki saman kokosia? Eli mihin kannattaa lähtee päivittää? (tavoitteena tietenkin vakio tuntuma ja edullinen ratkaisu...)
Eli tuli c5:een laitettua vihdoin lastu. Eli se perus 150>200hp.. Muuten hyvä, mutta kytkin luistaa jo nyt yli 4k rpm! Huomasin kun lähdin asennuksen jälkeen maantielle kotia kohti. Autolla rullattu 230tkm ja tosi siisti.
Mulla oli ennen 98 passatti samalla tekniikalla (no aeb kone) ja 300tkm ajettuna. Lastu siihenkin tuli laitettua eikä kytkin luistanut koskaan.
Noh päästään asiaan: mitä niitä UG vaihtoehtoja nyt oli? Ja oem tyyliin. S2 kytkin? 1.9tdi kytkin?
Vaatiiko noi kaikki uuden vauhtiksen ja asetelman.
Ymmärrän kiinteän ja kaksoismassan eron, mutta asetelma eroista en tiedä... Eikö noi kaikki päivityslevyt oo kuitenki saman kokosia? Eli mihin kannattaa lähtee päivittää? (tavoitteena tietenkin vakio tuntuma ja edullinen ratkaisu...)
Comment