Tyhmältä kuullostava kysymys mut kysympähän kuitenkii, eli millä tyylillä tossa on tarkotus laittaa pakki päälle, menee kyllä ihan suoraan vetämällä ja pysyy päällä, mutta kun tuota keppiähän pystyy painamaan alaspäin, että oisko sen tarkotus toimia siten että painetaan ja sitten vedetään ns.pakkilukko, niinku yhessä golffissa millä on tullu ajeltuu (paitsi että siinä pakki edessä)?
Ja missähän vika kun hätäsemmissä kiihdytyksissä(mitä nyt resurssit antaa myöten)tulee tunne että keppi jää käteen ku vaihtaa kakkoselle tai neloselle(esiintyy myös silloin kun vaihde ei olekaan kohallaan kun löysää kytkimen=narahtaa ihan sama mikä vaihde) , keppi hyppää selvästi ylöspäin ja muuttuu puurokauhamaiseksi, tilanne korjaantuu sillä kun painaa sen takaisin, menee ihan muljahtamalla paikoilleen, paikallaan ollessa ei irtoo vaik kuin nykis?!?
Onko kysymyksessä siis joku tyyppivika(normaalia kulumaa) ja onko asiat mahdollisesti yhteydessä toisiinsa?
Ja missähän vika kun hätäsemmissä kiihdytyksissä(mitä nyt resurssit antaa myöten)tulee tunne että keppi jää käteen ku vaihtaa kakkoselle tai neloselle(esiintyy myös silloin kun vaihde ei olekaan kohallaan kun löysää kytkimen=narahtaa ihan sama mikä vaihde) , keppi hyppää selvästi ylöspäin ja muuttuu puurokauhamaiseksi, tilanne korjaantuu sillä kun painaa sen takaisin, menee ihan muljahtamalla paikoilleen, paikallaan ollessa ei irtoo vaik kuin nykis?!?
Onko kysymyksessä siis joku tyyppivika(normaalia kulumaa) ja onko asiat mahdollisesti yhteydessä toisiinsa?
Comment