Olisi esissä kytkimen uusiminen ja vaatimus on että kestää vähintään 1200Nm vääntöä. Kytkin tulee siis RS4 koneen jatkeeksi, vauhtipyörän otan Blingfactoryltä.
Onko kellään FAKTAtietoa, käykö Tiltonin OT II 3 - levyinen kytkin tuohon, vai otanko suosiolla 2 - levyisen?
Onko kellään FAKTAtietoa, onko 3 - levyinen enää kovinkaan ajettava kaupungissa? Spekuloinnit tehoista ja väännöistä kaupunkiajeluissa voidaan unohtaa tässä topicissa.
Linkkejäkin eri foorumien keskusteluihin saa tähän laittaa.
BTW: Jos jollain on kiinnostusta 034Motorsport billet vauhtiksesta, 6 lapaisesta sintterilevystä ja Sachs Performance paineasetelmasta niin .minulla on sellainen käyttämätön setti myytävänä. Kestää ainakin 670Nm
Onko kellään FAKTAtietoa, käykö Tiltonin OT II 3 - levyinen kytkin tuohon, vai otanko suosiolla 2 - levyisen?
Onko kellään FAKTAtietoa, onko 3 - levyinen enää kovinkaan ajettava kaupungissa? Spekuloinnit tehoista ja väännöistä kaupunkiajeluissa voidaan unohtaa tässä topicissa.
Linkkejäkin eri foorumien keskusteluihin saa tähän laittaa.
BTW: Jos jollain on kiinnostusta 034Motorsport billet vauhtiksesta, 6 lapaisesta sintterilevystä ja Sachs Performance paineasetelmasta niin .minulla on sellainen käyttämätön setti myytävänä. Kestää ainakin 670Nm
Comment