Kutonen havaitsi kalenterista tilipäivän ja sen kunniaksi alkoi vähän temppuilemaan.
Nyt kahteen kertaan tehnyt tempun niin, että kun on ajettu noin 30km ja moottori on lämmin, niin yksi pytty putoaa ajoittain pois pelistä. Antamalla kierroksia vähän yli 2500 se palaa ruotuun ja pysyy mukana hetken.
Tästä ei jää vikakoodeja ja yritin kaivella VCDS:llä misfiretkin esille.
Jäähdyttyään toimii taas normaalisti. Mun normaalissa 12km työmatkassa tätä ei esiinny ollenkaan.
Plaratessani grouppeja läpi en huomannut suoraan missään tekstiä misfire.
Mistä groupista saan kaivettua misfiret esille, eli mikä pytty siellä tippuu pois pelistä, vai onko niin ettei vm 2000 autossa vielä ole tuota ominaisuutta?
Siinä tapauksessa vian ollessa päällä lähden nyppimään puolilta liitintä irti summamutikassa ja käynpä hakemassa uuden puolankin. Olisi ensimmäinen jonka tämä keittää...
Tulpatkin on ajettu jo paljon (taitaa tulla 90000) ja parin tonnin päästä on huolto, jossa viimeistään ne pitää vaihtaa taas uusiin LL-mallisiin.
Nyt kahteen kertaan tehnyt tempun niin, että kun on ajettu noin 30km ja moottori on lämmin, niin yksi pytty putoaa ajoittain pois pelistä. Antamalla kierroksia vähän yli 2500 se palaa ruotuun ja pysyy mukana hetken.
Tästä ei jää vikakoodeja ja yritin kaivella VCDS:llä misfiretkin esille.
Jäähdyttyään toimii taas normaalisti. Mun normaalissa 12km työmatkassa tätä ei esiinny ollenkaan.
Plaratessani grouppeja läpi en huomannut suoraan missään tekstiä misfire.
Mistä groupista saan kaivettua misfiret esille, eli mikä pytty siellä tippuu pois pelistä, vai onko niin ettei vm 2000 autossa vielä ole tuota ominaisuutta?
Siinä tapauksessa vian ollessa päällä lähden nyppimään puolilta liitintä irti summamutikassa ja käynpä hakemassa uuden puolankin. Olisi ensimmäinen jonka tämä keittää...
Tulpatkin on ajettu jo paljon (taitaa tulla 90000) ja parin tonnin päästä on huolto, jossa viimeistään ne pitää vaihtaa taas uusiin LL-mallisiin.
Comment