Huomenta,
menossa siis ketjun kiristäjien alle tiivisteiden vaihto (S4 b5 -98)... no kun irrotin vasemman(/kuskin) puolelta työkalun, niin kiristäjä jäi "alas" ja ketju löysälle... oikella taas kun työkalun irrotti, niin ketju kiristyi kuin jousella.
Nyt siis vähän jäi mietityttämään oliko vasen puoli ns. normijuttu ja kone vaan käntiin vai suljinko kopan turhaan.
Toimiiko kiristäjä siis öljynpaineella moottorin käydessä, vai pitäisikö joka tapauksessa kiristyä itsestään - ja onko identtiset eri päädyissä ja vain eri päin?
Onnistuuko tuo kiristäjän vaihto sitten tuohon etupäätyyn kuinka helposti - tuntuu se jakopään pelti heti olevan vähän ikävästi tiellä ja sen avaaminen taas sit hiukan isompi rojeksi.
Kiristäjiä ei sit näemmä kohtuuhintaan saakkaan läheltä, jenkeistä OEM 149$ + pikakuriiri.
menossa siis ketjun kiristäjien alle tiivisteiden vaihto (S4 b5 -98)... no kun irrotin vasemman(/kuskin) puolelta työkalun, niin kiristäjä jäi "alas" ja ketju löysälle... oikella taas kun työkalun irrotti, niin ketju kiristyi kuin jousella.
Nyt siis vähän jäi mietityttämään oliko vasen puoli ns. normijuttu ja kone vaan käntiin vai suljinko kopan turhaan.
Toimiiko kiristäjä siis öljynpaineella moottorin käydessä, vai pitäisikö joka tapauksessa kiristyä itsestään - ja onko identtiset eri päädyissä ja vain eri päin?
Onnistuuko tuo kiristäjän vaihto sitten tuohon etupäätyyn kuinka helposti - tuntuu se jakopään pelti heti olevan vähän ikävästi tiellä ja sen avaaminen taas sit hiukan isompi rojeksi.
Kiristäjiä ei sit näemmä kohtuuhintaan saakkaan läheltä, jenkeistä OEM 149$ + pikakuriiri.
Comment