Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ohjaustehostimen öljy s3 -99

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ohjaustehostimen öljy s3 -99

eli mitä öljyä pitäisi käyttää, ei ohjekirjasta löytynyt?

VW G 002 000

Comment

kiittää ja kumartaa..

Comment

Tuo muuten lukee melkovarmasti siinä ohjaustehostimen säiliössa tai korkissa.

Comment

saako tuota öljyä ihan huoltoasemalta vai joutuuko marmoritiskille asti vaeltamaan?

Comment

Kyllä sitä saa autotarvikeliikkeistä, ja ehkä jopa joltain "huolto"asemaltakin. Febillä on valkoisessa purkissa mineraaliöljyä, synteettinen on vihreä.

Comment

Voihan kerpele!

Itse jouduin juuri lisäämään reilun desin ohjaustehostinöljyä, ja paikallinen autotarvikeliike myi mulle juuri tuota Febin vihreäpurkkista litkua. Nyt tarkastin niin tehostimen korkissahan lukee nimenomaan "use mineral hydraulic fluid"
              Pitääköhän mun nyt tyhjätä koko systeemi, tuleeko huomista ollenkaan, pysähtyykö kellot?

Ei kai itse tehostin ole vaarassa, lieneekö tuo suositus tiivisteitä ajatellen?

Comment

Punakorkkinen on synteettistä, jota sopii myös käyttää. Ja saa myös sekoittaa mineraaliin.

Comment

Lähinnä tiivisteitä varten tuo on. Desi ei vielä onneksi ole paljoa. Miksi sitä piti lisätä?

Comment

Lähinnä tiivisteitä varten tuo on. Desi ei vielä onneksi ole paljoa. Miksi sitä piti lisätä?
                    Mulla on epäilys että aina ei ole löytynyt oikeaa litkua edellisillä omistajillakaan.... Nestepinta oli vajunut muutaman millin alarajan alle joten vuotohan jossain on oltava.

Noh, kesä tulee ja tuo tullessaan pihafixailun piinkovat ammattilaiset lauantai-iltoihin taloyhtiön parkkiksille ;), jos ei Rane tai Rami tiedä mistä vuotaa niin ei se oikeasti varmaan edes vuoda!

Comment

Mitenkähän kun tosiaan nyt vasta tuli ajatelluksi asiaa... Oli tehostimen nesteet vähänä coupessa, ja kävin pörhöltä hakemassa sitä vihreää litkua, kun edellinenkin oli vihreää. No, en sitten hoksannut heti, että korkissa lukee "use only mineral hydraulic oil G 002 000" ja pärhöltä saatu olikin G 004 000... Mitä eroa? haittaa?

Comment

Katselin tuossa että vois vaihtaa tehostimeen vähän uusia öljyjä mutta en nyt ole ihan varma mitä sinne laittaa, kun on hieman ristiriitaista tietoa liikkeellä.

Säiliössä lukee "Use mineral fluid only" ja G 002 000. Ostin Febin M6162 -öljyä (mineraali, vihreää. Purkki valkoinen, korkki vihreä)

Kai tuo nyt on sitä oikeaa?

Comment

Kyllä sen pitäisi olla. (tai sitten itse olen laitellut väärää ;)

Comment

Working...
                          X