Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 90 2,0 '89 purkuun - mitä ottaa talteen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 90 2,0 '89 purkuun - mitä ottaa talteen?

Profiilissa mainitun 90q:n vuoksi hankin varaosa-auton, josta olen itse tarvitsemani osat jo irti saanut. Nyt kysynkin vinkkiä, että onko tekniikkapuolella jotain erityistä mitä loppuromusta kannattaa ottaa talteen? Sisustan ja korin muutamia osia olen jo irti repinyt.

Rajoitteena on, että pitäisi olla helposti irrotettavissa, sillä auto on vanhempieni takapihalla, ja työskentelyolosuhteet miltei parkkipaikkatasoa.

Aurinkolipan kannattimia olen 100:siin vaihtanut useita. 443 857 562A taitaa olla varaosanumero sille hajoavalle, niin kuin vahvemmallekin versiolle aiheesta. Jos tuossa on samanlaiset kannattimet, niin kannattaa laittaa ehjät talteen.

100:n kohdalla on hankala löytää hyväkuntoista bensatankkia. Toki nykyään alkaa tarvisijoitakin olemaan vähän. Kun on 100:sta purkanut varaosiksi, niin aika erikoisiakin osia sitä vaan tarvitsee. Mm. tänä vuonna purettu kahdesta varaosa-autosta vaihdekepin vivustot. Viimeksi taisin irroittaa ovien listoja ja niiden kiinnikkeitä. Pyöränpultitkin maksaa rahaa, jos niitä kassillisen hakee kaupasta.

Comment

Working...
    X