Joo virrat vaikuttaa aikalailla normaaleilta sitten, nollan mA tuntumassa sen pitäisi ollakin. Kiihdyttäessä taas pitäisi noustakin n. 10mA, täyskaasurikastus astuu näet peliin.
Mitähän tossa nyt vielä voisi olla, oletko tarkistellut kaasuläpän kaksi kytkintä jotta toimiiko oikein?
Tietysti aina voi olla ECU:ssa itsessäänkin häikkää, tai jopa määräjakajassa mutta harvinaisempaa se on.
Kannattaa varoiksi säätää se määräjakajan potentiometri, siihen löytyy kyllä säätöohjeita. Potikalta pitäisi tulla ulos n. 0.6Volttia 800-900rpm tyhjäkäynnillä.
Toi että moottorin kierrokset nousee noin hitaasti kielii kyllä vakavammasta ongelmasta jossainpäin, koska toimivalla K jetillä noi vitoskoneet on ainakin suht kierrosherkkä mitä mulla on noita ollut.
Oletko tutkinut määräjakajaa irroittamalla sen kumitötsän irti, jotta liikkuuko lautanen täysin vapaasti eikä takertele tms?
Sytytyksen ajoituksessakin voisi olla sanomista.
Mitähän tossa nyt vielä voisi olla, oletko tarkistellut kaasuläpän kaksi kytkintä jotta toimiiko oikein?
Tietysti aina voi olla ECU:ssa itsessäänkin häikkää, tai jopa määräjakajassa mutta harvinaisempaa se on.
Kannattaa varoiksi säätää se määräjakajan potentiometri, siihen löytyy kyllä säätöohjeita. Potikalta pitäisi tulla ulos n. 0.6Volttia 800-900rpm tyhjäkäynnillä.
Toi että moottorin kierrokset nousee noin hitaasti kielii kyllä vakavammasta ongelmasta jossainpäin, koska toimivalla K jetillä noi vitoskoneet on ainakin suht kierrosherkkä mitä mulla on noita ollut.
Oletko tutkinut määräjakajaa irroittamalla sen kumitötsän irti, jotta liikkuuko lautanen täysin vapaasti eikä takertele tms?
Sytytyksen ajoituksessakin voisi olla sanomista.
Comment